درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43055صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 10:24
انتقاد فرماندار فاروج از بده بستان روابط عمومی ها با رسانه های مجازی
فرماندار فاروج گفت: رشد قارچ گونه کانال ها در فضای مجازی و نشر محتوای نادرست، ناشی از ضعف حوزه روابط‌عمومیها در ارائه خدمات و فعالیت ها به مجاری مجاز رسانه ای و اطلاع رسانی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرماندار فاروج گفت: رشد قارچ گونه کانال ها در فضای مجازی و نشر محتوای نادرست، ناشی از ضعف حوزه روابط‌عمومیها در ارائه خدمات و فعالیت ها به مجاری مجاز رسانه ای و اطلاع رسانی است.

مسعود صادق تیتکانلو، دوشنبه در نشست شورای روابط عمومی این شهرستان با انتقاد از بده بستان روابط عمومی ها با رسانه های مجازی اظهار داشت: حتی پاسخگویی به مسائل مطرح شده از سوی کانال هایی که بدون مجوز فعالیت می کنند، وجاهت دادن به این فضاها و تقویت آنهاست که قانونی نیست.


وی با مشهود خواندن خلاء نبود نشریه در این شهرستان افزود: یکی از دلایل در حاشیه قرار گرفتن خبرنگاران شهرستان، توجه مدیران به کانال های غیررسمی است که این رویکرد باید اصلاح شود.


وی گفت: کمرنگ بودن حوزه روابط عمومی در دستگاه ها، خدمات و فعالیت های انجام شده را در حاشیه قرار می دهد که این ظلم به همه مجموعه های کاری است.


وی با اشاره به مظلوم واقع شدن خدمات دولت در جاهایی که ضعف اطلاع رسانی آن مشهود است، گفت: در حوزه آب و فاضلاب طرح هایی اجرا شده که تا ۲۰ سال آینده شهرستان در بخش مخازن، تامین آب و... مشکلی نخواهد داشت، اما باید پرسید که این موفقیت ها چقدر اطلاع رسانی شده و مردم از آن آگاه شده اند؟


در این نشست بعد از ارائه آرای روابط عمومی های دستگاه های اداری برای تشکیل شورای روابط عمومی ها، راه اندازی مرجعی واحد برای ارائه اخبار و رویدادهای شهرستان مصوب شد.


در پایان نشست از مدیران برتر روابط عمومی های دستگاه های شهرستان فاروج قدردانی شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد