درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 13:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42890صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 21:30
قالب‌های جدید ارتباطات و اطلاع‌رسانی در عصر کرونا
*یاسمن عزیزی، کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی - این انکارناپذیر است که ارتباطات پس از کرونا، چالش‌های نوظهوری را خلق خواهد کرد؛ به همین منظور اهالی رسانه، روابط‌عمومی و فعالان عرصه ارتباطات باید برای همگام شدن و هدایت این فرهنگ جدید در پساکرونا، برنامه‌های ویژه و متفاوتی را طرح‌ریزی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روز ارتباطات و روابط‌عمومی؛ فرصتی مناسب برای نگاه دوباره به این مقوله است که اهالی رسانه، مطبوعات و روابط‌عمومی با مطالعه تجربه‌های تلخ و شیرین خود، چگونه می‌توانند به یاری یکدیگر در فضای ارتباطی و رسانه‌ای و در مواجهه و مقابله با ویروسی که دنیا را در بر گرفته، منجر به خلق مزیتی برای عموم افراد جامعه شوند.


تردیدی نیست که دنیای امروز در عصر شتابان «ارتباطات»، دگرگونی‌های متفاوت و غیرقابل انتظاری را تجربه می‌کند. شیوع این ویروس جدید که تنفس همه کشورهای جهان را به مخاطره انداخته؛ سبب شده تا امواج پیاپی ارتباطات نوین به قلمروهای گوناگون فرهنگی نفوذ کند و جوامع مختلف؛ خواسته یا ناخواسته، قالب‌های جدید ارتباطات و اطلاع‌رسانی را به کار ببندند.


به گفته دکتر هادی خانیکی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی، «کرونا واضع امر «تغییر» بوده و هست، ضمن این‌که این تغییرات بسیار پردامنه هستند و با پیش‌فرض‌های قبلی نمی‌توان تصویری از چشم‌اندازهای پیش رو برای دوران پس از کرونا ارائه کرد».


بنابراین، با توجه به الگوهای جدید ارتباطی و تغییر نحوه برقراری ارتباط در میان افراد جامعه به علت شیوع یک ویروس جدید و ناشناخته؛ و با در نظر گرفتن این‌که افراد فعال و کاربران فضاهای مجازی، همگام با ویروس به تبادل اطلاعات درباره آن می‌پردازند؛ شفافیت و صحت اطلاعات منتشر شده و سرعت انتشار اطلاعات درست و ثبات آنها از جمله مواردی است که تلاش برای کنترل و مدیریت رسانه‌ها و به خصوص فضای مجازی را با توجه به قدرت آنها افزایش می‌دهد؛ هرچند که جریان سیال اطلاعات از یک‌سو و «افزایش آگاهی و پیچیدگی شهروندان» از سوی دیگر؛ امکان کنترل را به ویژه در مسائلی که از دغدغه‌‌های مردم به شمار می‌رود، به شدت محدود و سخت می‌کند.


این انکارناپذیر است که ارتباطات پس از کرونا، چالش‌های نوظهوری را خلق خواهد کرد؛ به همین منظور اهالی رسانه، روابط‌عمومی و فعالان عرصه ارتباطات باید برای همگام شدن و هدایت این فرهنگ جدید در پساکرونا، برنامه‌های ویژه و متفاوتی را طرح‌ریزی کنند.


با آرزوی موفقیت برای همه کسانی که در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت‌آفرین گام نهاده‌اند؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه شادباش می‌گویم و برای همه آنها آرزوی تداوم سلامتی و توفیق دارم.


چراغ راه‌تان همواره روشن

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد