درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42780صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 - 07:25
روزِ! روابط عمومی و روابط عمومیِ روز!!
مجید حیدری - تغییر ماهیت کار و همچنین روش ها و ابزارهای نوین، وجود یک روابط عمومیِ روز حرفه ای، پویا و متفکر را اجتناب ناپذیر نموده است. روابط عمومیِ روز و به معنای علمی و کلاسیک - هوشمند - لازمه موفقیتِ ام-روزِ ما و ایضاً سازمان، شرکت، بنگاه اقتصادی و ... ما در جهانِ ام-روز است.
  

روزنگار تقویم 1399 به 27 اردیبهشت می رسد.


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روزی که مزین به نام "ارتباطات و روابط عمومی" است. چه مبارک است این روز که در آغازین فصل سال - بهار- مقرر شده و آن را بخوبی جشن می گیریم. در بهاری که خود، نماد آغازی نو است و تحول و شکوفایی. بهاری که نماد شادابی، طراوت، مهربانی و سرزندگی است؛ و امسال هم که مضاعف به برکات و خیرات ماه پرفیض رمضان المبارک شده است.


نامگذاری یک و این روز بنام "روابط‌عمومی" نه تنها یک اتفاق و صرفا یک عنوان نیست؛ بلکه خود مبین ماهیت، اهمیت و جایگاه ارزنده و سازنده روابط عمومی است.


این روز فرصتی است تا به روابط عمومی به عنوان قلب تپنده هر دستگاه، نهاد و یا ساختار دولتی و یا غیردولتی بیشتر بیاندیشیم. به آنچه که گذشته است و حال می انجامیم. به آینده روشن و امیدواری که خواهیم داشت. به ماهیت و هویت، به ساختار و تشکیلات، روش ها و ابزارها و ... و مهمتر از همه و همه یادی از رفته ها و داشته های انسانی- به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمانی- در صنعت روابط عمومی.


ام-روز و امروزه در عصر دانایی با وجود فنآوری و ابزارهای پیشرفته و به روز دنیا با قابلیت ها و سرعت متفاوت از گذشته ها، اهمیت کار و نیاز روابط عمومیِ را بیش از پیش نمایان کرده است. چنانکه ملاحظه شد در این ایام ناخوب کرونایی روش ها و ابزارهای روز خدماتی- مالی-بانکی-آموزشی و حتی ارتباطی چگونه به ما و روابط اجتماعی ما و بعضا مشاغل و مکاسب ما کمک کردند و بعضا هم در نبودشان جه خساراتی به ما تحمیل شد-سپاس گذار سفیران عرصه سلامت چون پزشکان، پرستاران و ... و بعضا در میدان خدمت چون معلمان، اساتید دانشگاه، بانکی ها، نگهبانان زیبابی و تمیزی پهنه شهری و ... یم-.


تغییر ماهیت کار و همچنین روش ها و ابزارهای نوین، وجود یک روابط عمومیِ روز حرفه ای، پویا و متفکر را اجتناب ناپذیر نموده است. روابط عمومیِ روز و به معنای علمی و کلاسیک - هوشمند - لازمه موفقیتِ ام-روزِ ما و ایضاً سازمان، شرکت، بنگاه اقتصادی و ... ما در جهانِ ام-روز است.


روابط عمومیِ روزِ هوشمند یعنی احساس همگرایی و همراهی سازمان و ذی نفعان باهم. روابط عمومی هوشمند یعنی تعامل و تعامل دو سویه نهاد با مخاطبین خود اعم از مدیران، کارکنان، سهامداران، مشتریان، مردم، رسانه ها و ... با هدف تبیین آینده و چشم انداز سازمانی. در روابط عمومیِ روزِ هوشمند که اخلاق و مسئولیت اجتماعی بسی جایگاه ویژه ای خواهد داشت، تکنولوژی های جدید، ابزاری در دقت و سرعت رسیدن به هدفِ منظور خواهند بود.


روز! روابط عمومیِ روز!! بر شما اساتید، فرهیختگان و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومیِ روز، قرخنده و مبارک همراه با بهترین ها برایتان.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد