شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روزِ! روابط عمومي و روابط عموميِ روز!!
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 - 11:55 کد خبر:42780
تغيير ماهيت كار و همچنين روش ها و ابزارهاي نوين، وجود يك روابط عموميِ روز حرفه اي، پويا و متفكر را اجتناب ناپذير نموده است. روابط عموميِ روز و به معناي علمي و كلاسيك - هوشمند - لازمه موفقيتِ ام-روزِ ما و ايضاً سازمان، شركت، بنگاه اقتصادي و ... ما در جهانِ ام-روز است.



روزنگار تقويم 1399 به 27 ارديبهشت مي رسد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| روزي كه مزين به نام "ارتباطات و روابط عمومي" است. چه مبارك است اين روز كه در آغازين فصل سال - بهار- مقرر شده و آن را بخوبي جشن مي گيريم. در بهاري كه خود، نماد آغازي نو است و تحول و شكوفايي. بهاري كه نماد شادابي، طراوت، مهرباني و سرزندگي است؛ و امسال هم كه مضاعف به بركات و خيرات ماه پرفيض رمضان المبارك شده است.


نامگذاري يك و اين روز بنام "روابط‌عمومي" نه تنها يك اتفاق و صرفا يك عنوان نيست؛ بلكه خود مبين ماهيت، اهميت و جايگاه ارزنده و سازنده روابط عمومي است.


اين روز فرصتي است تا به روابط عمومي به عنوان قلب تپنده هر دستگاه، نهاد و يا ساختار دولتي و يا غيردولتي بيشتر بيانديشيم. به آنچه كه گذشته است و حال مي انجاميم. به آينده روشن و اميدواري كه خواهيم داشت. به ماهيت و هويت، به ساختار و تشكيلات، روش ها و ابزارها و ... و مهمتر از همه و همه يادي از رفته ها و داشته هاي انساني- به عنوان ارزشمندترين سرمايه سازماني- در صنعت روابط عمومي.


ام-روز و امروزه در عصر دانايي با وجود فنآوري و ابزارهاي پيشرفته و به روز دنيا با قابليت ها و سرعت متفاوت از گذشته ها، اهميت كار و نياز روابط عموميِ را بيش از پيش نمايان كرده است. چنانكه ملاحظه شد در اين ايام ناخوب كرونايي روش ها و ابزارهاي روز خدماتي- مالي-بانكي-آموزشي و حتي ارتباطي چگونه به ما و روابط اجتماعي ما و بعضا مشاغل و مكاسب ما كمك كردند و بعضا هم در نبودشان جه خساراتي به ما تحميل شد-سپاس گذار سفيران عرصه سلامت چون پزشكان، پرستاران و ... و بعضا در ميدان خدمت چون معلمان، اساتيد دانشگاه، بانكي ها، نگهبانان زيبابي و تميزي پهنه شهري و ... يم-.


تغيير ماهيت كار و همچنين روش ها و ابزارهاي نوين، وجود يك روابط عموميِ روز حرفه اي، پويا و متفكر را اجتناب ناپذير نموده است. روابط عموميِ روز و به معناي علمي و كلاسيك - هوشمند - لازمه موفقيتِ ام-روزِ ما و ايضاً سازمان، شركت، بنگاه اقتصادي و ... ما در جهانِ ام-روز است.


روابط عموميِ روزِ هوشمند يعني احساس همگرايي و همراهي سازمان و ذي نفعان باهم. روابط عمومي هوشمند يعني تعامل و تعامل دو سويه نهاد با مخاطبين خود اعم از مديران، كاركنان، سهامداران، مشتريان، مردم، رسانه ها و ... با هدف تبيين آينده و چشم انداز سازماني. در روابط عموميِ روزِ هوشمند كه اخلاق و مسئوليت اجتماعي بسي جايگاه ويژه اي خواهد داشت، تكنولوژي هاي جديد، ابزاري در دقت و سرعت رسيدن به هدفِ منظور خواهند بود.


روز! روابط عموميِ روز!! بر شما اساتيد، فرهيختگان و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عموميِ روز، قرخنده و مبارك همراه با بهترين ها برايتان.