درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 16:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
  تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل: آشفتگی مطلق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42775صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:09
6 روش برای تعیین اهداف روابط عمومی قابل دستیابی در زمان عدم اطمینان
وقتی coronavirus در اوایل ماه مارس به سرعت در سراسر ایالات متحده پخش شد، تقویم های محتوا را مختل و کارزارهای تبلیغاتی را متوقف کرد - شرکت ها مجبور شدند بلافاصله استراتژی محوری جدیدی را اتخاذ کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چرخه خبر می تواند یک شبه تغییر کند. به عنوان متخصصان روابط‌عمومی و روزنامه نگاران، این مسئولیت ماست که با همان سرعت تغییر و سازگار شویم.

وقتی coronavirus در اوایل ماه مارس به سرعت در سراسر ایالات متحده پخش شد، تقویم های محتوا را مختل و کارزارهای تبلیغاتی را متوقف کرد - شرکت ها مجبور شدند بلافاصله استراتژی محوری جدیدی را اتخاذ کنند.

در اینجا شش استراتژی برای اهداف قابل دستیابی اما چالش برانگیز در میان همه گیر جهانی مطرح شده است:

1. به داده های تاریخی (و رقبای خود) نگاه کنید

 

قبل از اینکه بتوانید اهداف را تعیین کنید، مرور عملکرد گذشته و فعلی شما ضروری است.

به پوشش رسانه ای خود نگاهی بیندازید. با مراجعه به رقبا و تجزیه و تحلیل داده های خود یک قدم بیشتر بردارید. نظارت فعال بر محتوا و انتشار آن در رسانه های مناسب، ممکن است برخی از روش های استراتژیک را که در این زمان بی سابقه کار می کند، روشن کند.


2. معیارهایی را که در اختیار شماست پیدا کنید

 

وقتی نوبت به اهداف می رسد، سعی کنید روی آنچه می توانید کنترل کنید، متمرکز شوید.

اهداف خود را در مورد جنبه های تاکتیکی استراتژی روابط عمومی خود تنظیم و سپس بر اجرای آن تمرکز کنید.


3. خلاق شوید

 

استراتژی کلی و تلاشهای تاکتیکی خود را به خاطر داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده است که در مورد راه های خارج از معمول برای به دست آوردن نتایج بهتر فکر کنید.

این زمان بسیار خوبی برای آزمایش استراتژی های جدید است. شاید همواره دوست داشته باشید که رویکرد متفاوتی را امتحان کنید، اما شما به جای آن روی استراتژی های امتحان شده و واقعی متمرکز شده اید.

4- گزارش خود را در صورت لزوم تنظیم کنید

 

وقتی استراتژی و فرآیندهای خود را تغییر می دهید، احتمالاً گزارش شما نیز باید مجددا تنظیم شود.

آنچه را که اکنون ردیابی می کنید، تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه چیز دیگری را برای پیگیری نیاز دارید. اگر در هنگام تجزیه و تحلیل داده ها، شکاف هایی را کشف کردید حتما آنها را هم اکنون رفع کنید. راهی برای جمع آوری این داده ها پیدا کنید و در جلسه بعدی خود برای پیگیری آنها آماده شوید.

5- بیش از حد ارتباط برقرار کنید

 

بسیاری از افراد مجبور شده اند در طول همه گیری COVID-19 دورکاری کنند. یک مشکل بزرگ کار از راه دور مشخص کردن چگونگی برقراری ارتباط موثر هنگامی که شما به اندازه زمان حضور با تیم، شرکت و مشتری های خود ندارید. برای ادامه همکاری خوب و موثر، ارتباط بیش از حد مهم است.

این امر برای ارتباطات خارجی نیز کارساز است.


6. به یاد داشته باشید: ما در حال بحران جهانی هستیم

 

جهان در حال تغییر است و هیچ کس نمی داند "دنیای" جدید به چه شکلی ظاهر خواهد شد؟

 

با این حال متمرکز باشید، سخت کار کنید و انعطاف پذیر باشید. این ویژگی ها به شما در تعیین هدف، کار روزانه و فراتر از آن کمک می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، پیش‌بینی می‌کند که قدرتمندترین سیستم‌های هوش مصنوعی ایالات متحده و چین در آینده در پایگاه‌های نظامی محصور و توسط مسلسل محافظت خواهند شد


  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  مدل‌های هوش مصنوعی جیبی می‌توانند دوران جدیدی از محاسبات را باز کنند


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مسئولیت‌پذیری در استفاده از هوش مصنوعی و چالش‌های ارتباطی


  فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد