درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 08:37   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42455صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 28 فروردین 1399 - 23:18
تأثیر COVID-19 بر روابط‌عمومی، حال و آینده/ چگونه به سرعت برنامه بحران بنویسیم/1
حالا فرصت داریم که درس هایی که از کووید-19 گرفته ایم را با برنامه های بحران مان در آینده ترکیب کنیم. روابط‌عمومی ها می توانند از این تجربه به عنوان دوره آموزشی استفاده کنند که آنچه در منظر رسانه ای دیده اند را با آنچه مشتریان در عملکرد روزانه خود دیده اند ترکیب کنند و آن را به آمادگی قوی تری تبدیل کنند که اگر چنین چیزی حتی در مقیاس کوچکتر دوباره اتفاق افتاد آماده باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کووید-19 بحرانی جهانی است. کسی آماده بیماری همه گیر در این وسعت نبود. شرکت ها تاثیر آن را بر تجارت خود حس کرده اند و خیلی از آن ها اهداف، استراتژی ها و بودجه ها را تغییر داده اند که با این چالش روبرو شوند.

 

وقتی مشتری آماده تغییر نیست و یا فهرست نهایی را لغو نمی کند یا وقایع مهم را به تعویق نمی اندازد، روابط عمومی احساس بحران حرفه ای می کند. وظیفه ی ماست که سعی کنیم این اتفاق بیفتد. این یک مزیتی دارد.

 

 حالا فرصت داریم که درس هایی که از کووید-19 گرفته ایم را با برنامه های بحران مان در آینده ترکیب کنیم. روابط‌عمومیها می توانند از این تجربه به عنوان دوره آموزشی استفاده کنند که آنچه در منظر رسانه ای دیده اند را با آنچه مشتریان در عملکرد روزانه خود دیده اند ترکیب کنند و آن را به آمادگی قوی تری تبدیل کنند که اگر چنین چیزی حتی در مقیاس کوچکتر دوباره اتفاق افتاد آماده باشند.

 

ادامه دارد
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد