درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 22:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42371صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 22 فروردین 1399 - 09:34
هر کسب و کار به روابط عمومی نیاز دارد/ 5 دلیل
تحقیقات رهبری بحران نتیجه می گیرد که عملکرد رهبری در بحران نشان دهنده صلاحیت یک سازمان است، زیرا آزمون بحران نشان می دهد که ساختار رهبری این نهاد تا چه اندازه در خدمت اهداف سازمان بوده و در برابر بحران مقاومت می کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگر در حال سرمایه گذاری بر روی یک استراتژی روابط عمومی برای تجارت خود هستید، در اینجا 5 دلیل برای این امر ذکر شده است:

روابط عمومی منجر به تولید می شود
باید از هر فرصتی برای جذب مشتری جدید استفاده شود. یک استراتژی روابط عمومی مؤثر می تواند منجر به تحقق این هدف شود. با حضور هوشمندانه در رسانه ها، کسب و کار شما به مخاطبان کاملاً جدیدی معرفی می شود که شاید هرگز با تلاشهای بازاریابی فعلی قابل حصول نباشد.

روابط عمومی سرمایه گذاران را جذب می کند
حضور برنامه ریزی شده در رسانه ها در مواقع مناسب می تواند توجه سرمایه گذاران بالقوه را به خود جلب کند. آنها احتمالاً می خواهند درباره شرکت شما و چگونگی سرمایه گذاری خود برای کمک به توسعه، اطلاعات کسب کنند. بدون روابط عمومی، این امر محقق نمی شود. روابط عمومی، اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد.

روابط عمومی به جذب استعداد کمک می کند
کمپین های روابط عمومی می توانند مشتری و کارمندان آینده نگر را جلب کنند اما تحقق این هدف مستلزم برنامه ریزی و آماده سازی است. با تکنیک های صحیح، می توانید فعالیت های ارتباطی خود را افزایش داده و به دنبال جذب بهترین استعدادها باشید. هرچند که هنوز حفظ روابط با کارمندان اهمیت دوچندان دارد.

روابط عمومی به شما امکان کنترل تبلیغات را می دهد
روابط عمومی اطمینان می دهد که کنترل بیشتری در مورد آنچه در رسانه ها پخش می شود داشته باشید.

روابط عمومی مدیریت بحران را فراهم می کند

تاریخ به ما نشان داده است که شرکتها در مورد نحوه پاسخگویی به بحران، رویکردهای مختلفی را اتخاذ کرده اند. برخی از پاسخ ها نسبت به سایرین موفق تر بوده اند. صرف نظر از نحوه انتخاب هیئت مدیره برای پاسخ به بحران، تصمیمات آنها می تواند تأثیر قابل توجهی بر سهام شرکت و اعتبار آن داشته باشد. این بسیار مهم است که رهبران شرکتها از طریق نتایج احتمالی تصمیمات خود با دقت فکر کنند.

 

اگرچه تصمیمات روشنی در مورد رویکردهای درست یا نادرست برای مدیریت بحران وجود ندارد، اما مهم است که هیئت مدیره تشخیص دهد وقتی اعتبار شرکت در معرض خطر است، ارزش بازار شرکت نیز در معرض خطر است. در تحقیقات وبر شاندویک، مدیران 63 درصد از ارزش بازار خود را به اعتبار شرکت نسبت دادند.

 

تحقیقات رهبری بحران نتیجه می گیرد که عملکرد رهبری در بحران نشان دهنده صلاحیت یک سازمان است، زیرا آزمون بحران نشان می دهد که ساختار رهبری این نهاد تا چه اندازه در خدمت اهداف سازمان بوده و در برابر بحران مقاومت می کند.


اگرچه روابط عمومی در مورد ایجاد یک تصویر مثبت در نگاه عموم مردم است، اما به شما کمک می کند تا وقتی بحران به شما می رسد یک برنامه پشتیبان تهیه کنید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد