درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 23:47   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42285صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 16 فروردین 1399 - 08:33
چک لیست روابط عمومی برای کارآفرینانی که با بحران COVID-19 درگیرند
جهان در دوران بی سابقه ای است. ما در حال تجربه یک بیماری همه گیر جهانی هستیم، کشورها مرزها را می بندند و فاصله گرفتن از معیارهای اجتماعی در حال تبدیل شدن به هنجار روزمره شده است. مهمترین چیز در حال حاضر این است که همه ما به عنوان افراد در امان بمانیم و نقش خود را برای کمک به مهار کروناویروس انجام دهیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جهان در دوران بی سابقه ای است. ما در حال تجربه یک بیماری همه گیر جهانی هستیم، کشورها مرزها را می بندند و فاصله گرفتن از معیارهای اجتماعی در حال تبدیل شدن به هنجار روزمره شده است. مهمترین چیز در حال حاضر این است که همه ما به عنوان افراد در امان بمانیم و نقش خود را برای کمک به مهار کروناویروس انجام دهیم.

اما کارآفرینان در این زمان بحران و عدم اطمینان، چه کاری می توانند با کمک روابط‌عمومی انجام دهند؟:

1. نظرات ذینفعان را بررسی کنید.

در اسرع وقت با همه ذینفعان صحبت کنید. با به دست آوردن نظرات و دیدگاه های جمعی آنها، به شکل گیری یک استراتژی جدید و انجام  آسان تر مراحل بعدی کمک می کند.

2. اهداف و استراتژی را تعریف کنید.

 هدف شما ممکن است در حال حاضر بقا باشد یا می تواند به دنبال جذب مخاطب جدید باشید. در هر صورت به فرصت های استراتژیک فکر کنید که می تواند تغییری ایجاد کند، روابط عمومی را با آن هماهنگ کنید. یک استراتژی روابط عمومی مرحله ای یک ایده کاملی است. در حال حاضر چه کاری باید انجام دهید؟ و وقتی این کار تمام شد چه خواهید کرد؟

3. برنامه های خود را مجددا ارزیابی کنید.

در حال حاضر همه برنامه های خود را دوباره ارزیابی کنید و برنامه جدیدی را که منطبق با شرایط جدید باشد طراحی کنید. همه چیز در حال تغییر است و باید مطمئن شوید که با همه زمینه های بازار، سازگار هستید.

4. انسان باشید.

آیا پیام خود را به روشی انسانی منتقل می کنید؟ آیا اعتماد به نفس را به ذینفعان خود القا می کنید؟  آیا موقعیت و صدای شما، ایمنی و همدلی را منتقل می کند؟ آیا فعالیت های شما همگی به روشی انسانی انجام می شوند؟

5. رهبری قوی را بیش از همیشه به نمایش بگذارید.

از طریق ارتباطات، شفافیت، همدلی و قدرت را بیش از همیشه به نمایش بگذارید. آیا با همه مشتریان خود صحبت کرده اید و به آنها اطمینان داده اید؟ آیا روزانه با اعضای تیم که از راه دور کار می کنند در ارتباط هستید؟ و ...

6. آماده سازی کنید.

 آیا نگرانی کارمندان و مشتریان درباره معیشت و بهداشت را درک می کنید و برای آن آمادگی دارید؟ آیا با رسانه های اجتماعی ارتباط دارید؟ برخورد صحیح با این امر بسیار حیاتی است. این جایی است که می توان اعتماد برند را در یک لحظه کسب کرد و یا از دست داد.

7. به طور مرتب ارتباط برقرار کنید.

 حتی اگر تجارت شما تحت تأثیر قرار گرفته است، ارتباطات را ادامه دهید. دستورالعمل های دولت روزانه در حال تغییر است و به محض تغییر همه چیز را به روز کنید. به صحبت و گوش دادن به مخاطب و مشتری خود ادامه دهید. زیبایی رسانه های اجتماعی این است که می توانید مکالمه ای دو طرفه داشته باشید.

8. ساختن محتوای خلاق نیازمند یک استراتژی عالی است و می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

تمام آنچه شما واقعاً به آن نیاز دارید یک تلفن هوشمند مناسب و دسترسی به اینترنت است. بخاطر داشته باشید که این زمان برای درآمدزایی و بهره مندی مناسب نیست. اگر یک مشاور مدیریت هستید، می توانید مطالبی را منتشر کنید که چگونه سازمان ها باید به طور موقت ساختار خود را مجدداً بازیابی کنند، یا نکات عملی در مورد کار از خانه و انگیزه نگه داشتن کارمندان ارائه دهید؟ خلاق باشید، اما به روش همدلی و معتبر.

9- ما باید به یکدیگر کمک کنیم.

کسب و کار شما برای ایجاد تغییر چه کاری می تواند انجام دهد؟ آیا تأسیسات تولیدی شما می تواند برای کسانی که در خط مقدم COVID-19 هستند پوشاک تولید کند، یا می توانید به جنبش یادگیری از راه دور کمک کنید؟ این موجب اعتبار بیشتر برند شما می شود و مردم شما را به یاد خواهند آورد.

10. بازخورد را فراموش نکنید.

 با نگاهی به نظرات مخاطبان در کانال های رسانه های اجتماعی و گرفتن بازخورد از طرف های ذینفع، با اطمینان در مسیر موفقیت گام بردارید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد