درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 18:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42285صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 16 فروردین 1399 - 09:09
چک لیست روابط عمومی برای کارآفرینانی که با بحران COVID-19 درگیرند
جهان در دوران بی سابقه ای است. ما در حال تجربه یک بیماری همه گیر جهانی هستیم، کشورها مرزها را می بندند و فاصله گرفتن از معیارهای اجتماعی در حال تبدیل شدن به هنجار روزمره شده است. مهمترین چیز در حال حاضر این است که همه ما به عنوان افراد در امان بمانیم و نقش خود را برای کمک به مهار کروناویروس انجام دهیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جهان در دوران بی سابقه ای است. ما در حال تجربه یک بیماری همه گیر جهانی هستیم، کشورها مرزها را می بندند و فاصله گرفتن از معیارهای اجتماعی در حال تبدیل شدن به هنجار روزمره شده است. مهمترین چیز در حال حاضر این است که همه ما به عنوان افراد در امان بمانیم و نقش خود را برای کمک به مهار کروناویروس انجام دهیم.

اما کارآفرینان در این زمان بحران و عدم اطمینان، چه کاری می توانند با کمک روابط‌عمومی انجام دهند؟:

1. نظرات ذینفعان را بررسی کنید.

در اسرع وقت با همه ذینفعان صحبت کنید. با به دست آوردن نظرات و دیدگاه های جمعی آنها، به شکل گیری یک استراتژی جدید و انجام  آسان تر مراحل بعدی کمک می کند.

2. اهداف و استراتژی را تعریف کنید.

 هدف شما ممکن است در حال حاضر بقا باشد یا می تواند به دنبال جذب مخاطب جدید باشید. در هر صورت به فرصت های استراتژیک فکر کنید که می تواند تغییری ایجاد کند، روابط عمومی را با آن هماهنگ کنید. یک استراتژی روابط عمومی مرحله ای یک ایده کاملی است. در حال حاضر چه کاری باید انجام دهید؟ و وقتی این کار تمام شد چه خواهید کرد؟

3. برنامه های خود را مجددا ارزیابی کنید.

در حال حاضر همه برنامه های خود را دوباره ارزیابی کنید و برنامه جدیدی را که منطبق با شرایط جدید باشد طراحی کنید. همه چیز در حال تغییر است و باید مطمئن شوید که با همه زمینه های بازار، سازگار هستید.

4. انسان باشید.

آیا پیام خود را به روشی انسانی منتقل می کنید؟ آیا اعتماد به نفس را به ذینفعان خود القا می کنید؟  آیا موقعیت و صدای شما، ایمنی و همدلی را منتقل می کند؟ آیا فعالیت های شما همگی به روشی انسانی انجام می شوند؟

5. رهبری قوی را بیش از همیشه به نمایش بگذارید.

از طریق ارتباطات، شفافیت، همدلی و قدرت را بیش از همیشه به نمایش بگذارید. آیا با همه مشتریان خود صحبت کرده اید و به آنها اطمینان داده اید؟ آیا روزانه با اعضای تیم که از راه دور کار می کنند در ارتباط هستید؟ و ...

6. آماده سازی کنید.

 آیا نگرانی کارمندان و مشتریان درباره معیشت و بهداشت را درک می کنید و برای آن آمادگی دارید؟ آیا با رسانه های اجتماعی ارتباط دارید؟ برخورد صحیح با این امر بسیار حیاتی است. این جایی است که می توان اعتماد برند را در یک لحظه کسب کرد و یا از دست داد.

7. به طور مرتب ارتباط برقرار کنید.

 حتی اگر تجارت شما تحت تأثیر قرار گرفته است، ارتباطات را ادامه دهید. دستورالعمل های دولت روزانه در حال تغییر است و به محض تغییر همه چیز را به روز کنید. به صحبت و گوش دادن به مخاطب و مشتری خود ادامه دهید. زیبایی رسانه های اجتماعی این است که می توانید مکالمه ای دو طرفه داشته باشید.

8. ساختن محتوای خلاق نیازمند یک استراتژی عالی است و می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

تمام آنچه شما واقعاً به آن نیاز دارید یک تلفن هوشمند مناسب و دسترسی به اینترنت است. بخاطر داشته باشید که این زمان برای درآمدزایی و بهره مندی مناسب نیست. اگر یک مشاور مدیریت هستید، می توانید مطالبی را منتشر کنید که چگونه سازمان ها باید به طور موقت ساختار خود را مجدداً بازیابی کنند، یا نکات عملی در مورد کار از خانه و انگیزه نگه داشتن کارمندان ارائه دهید؟ خلاق باشید، اما به روش همدلی و معتبر.

9- ما باید به یکدیگر کمک کنیم.

کسب و کار شما برای ایجاد تغییر چه کاری می تواند انجام دهد؟ آیا تأسیسات تولیدی شما می تواند برای کسانی که در خط مقدم COVID-19 هستند پوشاک تولید کند، یا می توانید به جنبش یادگیری از راه دور کمک کنید؟ این موجب اعتبار بیشتر برند شما می شود و مردم شما را به یاد خواهند آورد.

10. بازخورد را فراموش نکنید.

 با نگاهی به نظرات مخاطبان در کانال های رسانه های اجتماعی و گرفتن بازخورد از طرف های ذینفع، با اطمینان در مسیر موفقیت گام بردارید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد