درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 13:20   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42257صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 13 فروردین 1399 - 20:27
ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا
ترکیبی از روابط‌عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا به دستیابی به مخاطبان جدید و شاید گسترده تر کمک خواهد کرد. بعلاوه روزنامه نگاران به محتوا نیاز دارند، محتوایی که واقعاً مخاطبان را درگیر کند و عمق بیشتری به گفتگو بدهد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ترکیبی از روابط‌عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا به دستیابی به مخاطبان جدید و شاید گسترده تر کمک خواهد کرد. بعلاوه روزنامه نگاران به محتوا نیاز دارند، محتوایی که واقعاً مخاطبان را درگیر کند و عمق بیشتری به گفتگو بدهد.


سازگاری پیام برند
همه ارتباطات برند باید یکپارچه شوند تا هویت و شخصیت برند را تقویت کند. باید اطمینان حاصل شود که محتوای نشریات آفلاین، فضای وب و شبکه های اجتماعی ما هماهنگ باشد.

بهینه سازی SEO
مدیران بازاریابی محتوا به طور چشمگیری در انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی خاص در استراتژی تحریریه خود پیشرفت کرده اند تا سئو سایت را بهبود بخشند.
 
ایجاد روابط واقعاً محکم با تأثیرگذاران
یکی از اصلی ترین چالش های روابط عمومی، ایجاد روابط واقعاً محکم با تأثیرگذاران است. اینفلوئنسرها همچنین می توانند با تیم های محتوا ارتباط برقرار کنند که محتوای خود را برای اشتراک گذاری با مخاطبان خود ارائه می دهند. بنابراین کتابهای الکترونیکی، اینفوگرافیک ها یا موارد دیگر به صراحت می توانند برای تأثیرگذاران ارسال شوند و آنها استفاده کنند.

اندازه گیری ROI کمپین ها
با کمک یک راه حل نظارت بر رسانه، می توانیم تأثیر کلی کمپین های روابط عمومی، محتوا و رسانه های اجتماعی خود را اندازه بگیریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد