شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تركيب روابط عمومي و استراتژي هاي بازاريابي محتوا
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 - 20:27 کد خبر:42257
تركيبي از روابط‌عمومي و استراتژي هاي بازاريابي محتوا به دستيابي به مخاطبان جديد و شايد گسترده تر كمك خواهد كرد. بعلاوه روزنامه نگاران به محتوا نياز دارند، محتوايي كه واقعاً مخاطبان را درگير كند و عمق بيشتري به گفتگو بدهد.



 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| تركيبي از روابط‌عمومي و استراتژي هاي بازاريابي محتوا به دستيابي به مخاطبان جديد و شايد گسترده تر كمك خواهد كرد. بعلاوه روزنامه نگاران به محتوا نياز دارند، محتوايي كه واقعاً مخاطبان را درگير كند و عمق بيشتري به گفتگو بدهد.


سازگاري پيام برند
همه ارتباطات برند بايد يكپارچه شوند تا هويت و شخصيت برند را تقويت كند. بايد اطمينان حاصل شود كه محتواي نشريات آفلاين، فضاي وب و شبكه هاي اجتماعي ما هماهنگ باشد.

بهينه سازي SEO
مديران بازاريابي محتوا به طور چشمگيري در انتخاب و استفاده از كلمات كليدي خاص در استراتژي تحريريه خود پيشرفت كرده اند تا سئو سايت را بهبود بخشند.
 
ايجاد روابط واقعاً محكم با تأثيرگذاران
يكي از اصلي ترين چالش هاي روابط عمومي، ايجاد روابط واقعاً محكم با تأثيرگذاران است. اينفلوئنسرها همچنين مي توانند با تيم هاي محتوا ارتباط برقرار كنند كه محتواي خود را براي اشتراك گذاري با مخاطبان خود ارائه مي دهند. بنابراين كتابهاي الكترونيكي، اينفوگرافيك ها يا موارد ديگر به صراحت مي توانند براي تأثيرگذاران ارسال شوند و آنها استفاده كنند.

اندازه گيري ROI كمپين ها
با كمك يك راه حل نظارت بر رسانه، مي توانيم تأثير كلي كمپين هاي روابط عمومي، محتوا و رسانه هاي اجتماعي خود را اندازه بگيريم.