درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 21:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42191صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 8 فروردین 1399 - 08:37
5 راه برای حفظ مشتریان خود در هنگامه شیوع کروناویروس
فاصله اجتماعی اگرچه برای سلامت عمومی مفید است، اما برای مشاغل کوچک بد است. بسیاری از دارندگان مشاغل نگران هستند که تأثیر کروناویروس عمیق تر و طولانی تر از حد انتظار باشد. در نتیجه، بازرگانان در هر صنعت به دنبال راه هایی برای نگه داشتن مشتریان خود هستند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فاصله اجتماعی اگرچه برای سلامت عمومی مفید است، اما برای مشاغل کوچک بد است. بسیاری از دارندگان مشاغل نگران هستند که تأثیر کروناویروس عمیق تر و طولانی تر از حد انتظار باشد. در نتیجه، بازرگانان در هر صنعت به دنبال راه هایی برای نگه داشتن مشتریان خود هستند.

 

در اینجا چند نکته برای نگه داشتن کارمندان و مشتریان از فاصله دور آورده شده است:

با مشتریان ارتباط برقرار کنید
شیوع ویروس به سرعت در حال پیشرفت است و هیچ کس کاملاً مطمئن نیست که این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت. به مشتریان خود اطلاع دهید که درهای شرکت را می بندید، ساعت های خود را تغییر می دهید و اقداماتی را برای حفظ امنیت و سلامت کارمندان و محیط کار انجام می دهید. اگر شرکت شما در حال بسته شدن است، از طریق ایمیل و در وب سایت خود و کانال های رسانه های اجتماعی به مشتریان اطلاع دهید. اگر شرکت شما باز است، مراحلی را که برای کاهش ریسک انجام می دهید، اطلاع رسانی کنید.

گذشته از اینکه مشتریان از رویکرد شما مطلع می شوند، راهی برای ارتباط برقرار کردن به آنها ارائه دهید. مشتریانی که وقت بیشتری را در خانه می گذرانند، باز هم نیاز به خرید چیزهایی دارند. مصرف کنندگان را به فروشگاه تجارت الکترونیک خود هدایت کنید، از طریق رسانه های اجتماعی سفارش بگیرید و برای بازدید بیشتر وب سایت شما نسبت به ماه های گذشته آماده باشید.

کارت های هدیه خود را تبلیغ کنید
کارتهای هدیه تزریق فوری پول را به شما ارائه می دهند و تضمین می کنند که مشتری در آینده به تجارت شما بازگردد. در رستوران ها، کارت های هدیه می توانند به شما کمک کنند تا بحران بگذرد.  یک برنامه کارت هدیه الکترونیکی ارائه دهید تا خطر تماس با انسان کاهش یابد.

 

خدمات خود را آنلاین ارائه کنید
با خدمات خود به فضای دیجیتال بروید تا به مشتریان خود که در خانه نشسته اند، دسترسی داشته باشید و آرزو کنید که بتوانند از شغل شما پشتیبانی کنند.

یک رویداد را به صورت آنلاین برگزار کنید
این یک راه عالی برای نگه داشتن مشتریان و ایجاد حسن نیت و همچنین فروش محصولات است.

از تخفیف ها به نفع خود استفاده کنید
اکنون زمان خوبی برای جلب خریدهای طولانی مدت با تخفیف است. اگر یک فروشگاه خرده فروشی دارید، پیشنهادات حمل رایگان یا تخفیف را برای سفارشات آنلاین در نظر بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد