درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 19:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42107صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 23:59
«صداقت، عزم و اراده و قدرتش را در قضاوت درست به ما ثابت کرده»
رولا خلف:‌ اولین سردبیر زن روزنامه فایننشال تایمز
جان شارمن - روزنامه فایننشنال تایمز اعلام کرد برای اولین بار از زمان تأسیس‌اش در سال ۱۸۸۴ زنی را به سمت سردبیری منصوب کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روزنامه فایننشنال تایمز اعلام کرد برای اولین بار از زمان تأسیس‌اش در سال ۱۸۸۴ زنی را به سمت سردبیری منصوب کرده است.

قرار است لیونل باربر پس از ۱۴ سال سردبیری این روزنامه سمت خود را به قائم مقامش رولا خلف تحویل دهد.

باربر در مجموع ۳۴ سال است که با تایمز مالی همکاری می‌کند و از سال ۲۰۰۵ سردبیر این روزنامه بوده است. او قرار است با آغاز سال نو از این سمت کنار برود و در پیامی توییتری نوشته «بسیار مایه خوشحالی من بوده که بهترین شغل را در عرصه روزنامه‌‌نگاری داشته‌ام و افتخاری بود که نصیب کم‌تر کسی می‌شود.»

راهبرد او این بود که پیدا کردن مشترکین دیجیتالی برای روزنامه بود و خود بر روند این کار نظارت داشت. بنا بر گزارش این روزنامه تعداد مشترکین دیجیتالی به یک میلیون نفر رسیده است.

این
روزنامه‌نگار کارکشته از سال ۱۹۸۵ تا کنون پیوسته سمت‌های مختلفی در فایننشال تایمز داشته از جمله خبرنگار واشنگتن و رئیس دفتر بروکسل این روزنامه بوده است.

خانم خلف از سال ۲۰۱۶ معاون سردبیر این روزنامه بوده و گفته رسیدن به چنین سمت بالایی باعث «افتخار» اوست. او اولین سردبیر زن در فایننشنال تایمز خواهد بود.

فایننشال تایمز گفته او ۲۴ سال است که در این روزنامه مشغول کار است و از جمله در جریان بهار عربی مدیریت امور خبرنگاران خارجی این روزنامه را به عهده داشته است. او ابتدا به عنوان خبرنگار حوزه آفریقا در این روزنامه مشغول کار شد.

خانم خلف در بیانیه‌ای گفته: «امیدوارم بتوانیم خشتی بر بنای سترگی که لیونل باربر ساخته بیافزایم و قدردان آنچه در طول این سال‌ها از او آموختم هستم.»

مالکان فایننشال تایمز هم از تجربه و صداقت کاری خانم خلف تجلیل کرده‌اند.

تسونه‌ئو کیتا رئیس شرکت نیکی در بیانیه این شرکت گفته «رولا در طول ۲۴ سال همکاری با تایمز مالی و از جمله در سمت معاون سردبیر صداقت، عزم و اراده و قدرت قضاوت درستش را به اثبات رسانده. امیدواریم شاهد همکاری نزدیک ایشان برای ایجاد یکپارچگی جهانیِ هرچه بیشتر در این رسانه باشیم.»

منبع: www.independentpersian.com
 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد