درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 22:50   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42016صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 18 اردیبهشت 1400 - 11:07
3 راه برای الهام بخشیدن به نویسندگان
از اتاقک خود خارج شوید و به تماشای چیزی در شرکت خود بروید. اگر نیاز به نوشتن در مورد مراسم پیشگامانه دارید، به این مراسم بروید. پیدا کردن آن جزئیات جالب وقتی که شما در آنجا حضور دارید بسیار ساده تر خواهد بود تا اگر سعی می کنید آنها را از دیگران بشنوید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا سه ​​روش برای الهام بخشیدن به نویسندگان آورده شده است:

1. روال خود را تغییر دهید.

چگونه می توانید انتظار داشته باشید اگر هر روز همین کار را انجام دهید، ایده های خلاقانه ای به وجود بیاورید؟
 

ما تمایل داریم که به طور خودکار در پشت میز کار کنیم و از کلماتی مانند "راه حل"، "ابتکاری" و "بهترین اقدامات" استفاده کنیم. شما باید از لاک خود بیرون بیایید تا روال را بشکنید و سریعترین راه برای انجام این کار خارج شدن از دفتر است.


از اتاقک خود خارج شوید و به تماشای چیزی در شرکت خود بروید. اگر نیاز به نوشتن در مورد مراسم پیشگامانه دارید، به این مراسم بروید. پیدا کردن آن جزئیات جالب وقتی که شما در آنجا حضور دارید بسیار ساده تر خواهد بود تا اگر سعی می کنید آنها را از دیگران بشنوید.

2. صدای منفعل را از بین ببرید.

 

سیاستمداران و مشاغل تمایل دارند از صدای منفعل عمدا استفاده کنند، زیرا این امر از پاسخگویی جلوگیری می کند. این امن تر است، اما همچنین هیچ رابطه عاطفی ایجاد نمی کند.

3. نوشته شما حاوی احساسات باشد.

 

یک نوشته مؤثر علاوه بر این که باید واقعیت داشته باشد همچنین باید حاوی احساسات باشد.

این نوشته موثر باید به شش سؤال زیر پاسخ دهد:

- چه احساسی منتقل می شود؟
- آیا خواننده پس از خواندن پیام من، آن احساس را احساس خواهد کرد؟
- چرا داستان مهم است؟
- آیا پیام را کاملاً می فهمم؟
- جواب دادن به چه کسی، چه، چه زمانی، کجا، چگونه و چرا؟
- چه چیزی این نوشته را جالب می کند و آیا من آن را گنجانده ام؟

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد