درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:08   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41755صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 27 بهمن 1398 - 18:44
نشست مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی مطرح برگزار شد
مدیر روابط عمومی سازمان ایمیدرو بر لزوم جایگاه مستقل روابط عمومی ها در چارت های سازمانی تاکید کرد و خواهان ایجاد هم افزایی و یکپارچگی در اجرای سیاست های این حوزه شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی سازمان ایمیدرو بر لزوم جایگاه مستقل روابط عمومی ها در چارت های سازمانی تاکید کرد و خواهان ایجاد هم افزایی و یکپارچگی در اجرای سیاست های این حوزه شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان ایمیدرو، محمد سپهر که امروز در نخستین نشست مدیران شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی سخن می گفت،‌ تصریح کرد: جایگاه و اثرگذاری حوزه معدن و صنایع معدنی در اقتصاد کشور ایجاب می کند که روابط عمومی ها به منظور پیاده سازی اهداف و یکپارچگی در اجرای سیاست ها، به هم افزایی بیشتری برسند.

سپهر، پس از ارایه نظرات و پیشنهادهای مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ، با بیان اینکه کل بدنه این بخش در جهت توسعه کشور، اشتغال زایی، افزایش درآمد و ارزآوری فعالیت دارند، اظهار داشت: تمامی ابزارهای اطلاع رسانی ایمیدرو در خدمت اهداف کلان این بخش است و سیاست اطلاع رسانی سازمان بر همگرایی و با همکاری متقابل با شرکت ها است.

وی اجرای استراتژی واحد را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: وجود ساختار متناسب با اهداف و وظایف روابط عمومی ها، یکی از ارکان اصلی پیاده سازی برنامه ها به صورت هدفمند است.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش سیاست برگزاری رویدادهای معدنی در طول سال را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به نظر مشترک مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ، لازم است برای رویدادهای سال جدید، برنامه ای تدوین شود که شاهد حضوری هدفمند و تاثیرگذاری حداکثری در نمایشگاه و همایش های پیش رو باشیم.

شورای سیاست گذاری در پله نخست
وی تاکید کرد: برای تحقق اهداف فوق لازم است که در گام نخست شورای سیاست گذاری مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ تشکیل شود تا بتوان به طور شایسته ای به انعکاس دستاوردها و برنامه ها پرداخت و حضور موثری نیز در رویدادها داشت.

مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تصریح کرد: آیین نامه این شورا به تایید رییس هیات عامل ایمیدرو رسیده و به زودی می توان وارد فاز اجرایی آن شد.

سپهر همچنین درباره برنامه های آموزشی سازمان گفت: ایمیدرو از این پس برنامه های آموزشی به طور منسجم در حوزه اطلاع رسانی برگزار می کند که هدف آن ارتقای سطح اطلاع رسانی در این حوزه است.

وی با اشاره به برنامه راه اندازی 3.5 میلیارد دلار پروژه در بخش معدن و صنایع معدنی تا پایان سال جاری، تاکید کرد: در شرایط فعلی نیاز بیشتری برای انتشار اخبار و تحولات ایجاد شده در فضای چندرسانه ای داریم به گونه ای که وضعیت رشد اشتغال همراه با کارخانه های افتتاح شده به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

در این نشست مدیران روابط عمومی شرکت های فولاد مبارکه، خوزستان، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، ملی فولاد، معدنی و صنعتی گل گهر،‌ آلومینیوم جنوب، منطقه ویژه خلیج فارس، مناطق صنایع انرژی بر لامرد و نیز پارسیان، هلدینگ کاوه پارس، آلومینای ایران، مجتمع سنگان و ... به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند.

در این نشست ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، ایجاد تحول در روابط عمومی ایمیدرو و همکاری نزدیک با شرکت های این حوزه را اقدامی نو در این حوزه دانست. وی وجود استراتژی یکسان،‌ توسعه آموزش و بنچ مارکینگ روابط عمومی ها را از نیازهای فعلی این بخش ذکر کرد.

غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان، ایجاد همگرایی افزون تر و انتقال تجریبات بین روابط عمومی ها را مورد تاکید قرارداد و گفت: رسانه و تعامل با آن ها و همچنین توجه به مسوولیت اجتماعی از مهمترین موضوعات روابط عمومی های این بخش است.

از سوی دیگر نژاد ایران مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد، مرتضوی مدیر روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، ایران نژاد رییس روابط عمومی شرکت گل گهر، نجفی مدیر روابط عمومی آلومینیوم جنوب (سالکو)، کفیل مدیر روابط عمومی هلدینگ کاوه پارس، خادمی مدیر روابط عمومی منطقه ویژه خلیج فارس، خورشید زاده مدیر روابط عمومی منطقه ویژه پارسیان، فراهانی مدیر روابط عمومی منطقه ویژه لامرد و نوری مدیر روابط عمومی شرکت آلومینای ایران ابتدا بر ضرورت جایگاه مستقل روابط عمومی در چارت سازمانی تاکید کردند و سپس اقدامات یکپارچه در برگزاری نمایشگاه ها، هم افزایی و انتقال تجریبات در حوزه های اطلاع رسانی، تصویری و ابزارهای مربوطه را ضروری خواندند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد