درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41629صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 15 بهمن 1398 - 18:11
3 نکته کاربردی در رابطه با موفقیت در رسانه های اجتماعی در سال 1399
توجه داشته باشید که شبکه های اجتماعی فضایی برای گردهمایی و گفت وگوی اجتماعات مختلف است. اگر مهارت احترام به یکدیگر و تعامل متقابل را اینجا تمرین نکنیم، در فضای واقعی دچار مشکلات به مراتب پیچیده تری خواهیم شد.
  

 

یک سیاست سختگیرانه برای رسانه های اجتماعی اجرا کنید
زمانی که ممکن است شما به شرکت خود ماموریت دهید که از اختلاف در همه زمینه ها جلوگیری کند، کارکنان شما می توانند به طور بالقوه محتوای نامناسبی را بر روی صفحات فیس بوک، اینستاگرام و توییتر شما ارسال کنند، که این موضوع می تواند به یکپارچگی نام تجاری شما آسیب برساند.


برای محافظت از کسب و کار خود، شما باید یک سیاست رسانه ای سختگیرانه برای کارکنان خود تعریف کنید تا هر روز از آن پیروی کنند. شما همچنین می توانید کنترل های مدیریتی (ادمین) را برای محدود کردن تعدادی از افراد که به حساب های رسانه‌های اجتماعی کسب و کار شما دسترسی دارند، معرفی کنید.

 

تعامل و گفت وگو در شبکه های اجتماعی را توسعه دهید
نه تنها از نظر منطقی جریان گفت وگو در شبکه های اجتماعی مهم است، بلکه از نظر ارتقای سطح کیفیت محصولات مان نیز اطلاع از نظرات منفی اهمیت دارد.


در مواجهه با پست های منفی در ابتدا باید خونسردی مان را حفظ کنیم. دوست داشته باشیم یا نه، مواجهه با مطالب منفی و انتقادی در مورد برندمان امری رایج است. بنابراین نگرانی زیاد راهگشا نخواهد بود. پس از مطالعه متن یا متن های انتقادی در صورت توان باید به همه شان پاسخ داد. اگر مقدار پیام ها بسیار زیاد است، در قالب یک پست جداگانه به همه شان پاسخ دهید. به این ترتیب حداقل فضایی مناسب برای گفت وگو میان برند ما و مخاطبان ایجاد خواهد شد.

 

همچنین کاربران با مشاهده بخش کامنت مطالب مان که ترکیبی از نظرات مختلف است، به دیدگاهی واقع گرایانه از ما دست خواهند یافت.
خوشبختانه مشتریان وفادار برندها در صورتی که انتقاد مطرح شده غیرمنصفانه باشد، به دفاع از شرکت محبوب شان اقدام می کنند. به این ترتیب بدون کمترین فعالیتی، به صورت خودکار، فرآیند پاسخ به انتقادات صورت می گیرد. این شیوه جلوه بسیار بهتری برای برندمان در مقایسه با شیوه حذف و بلاک کاربران به همراه دارد.


به عنوان توصیه پایانی، به جای حذف کامنت ها یا بستن بخش نظرات باید به فکر پیشگیری از کاربرد واژه های توهین آمیز از سوی کاربران بود. خوشبختانه اغلب شبکه های اجتماعی بخش ویژه ای برای مسدودسازی کلمات توهین آمیز و نژادپرستانه دارند.

 

با این کار فقط کامنت های بسیار توهین آمیز به صورت خودکار از سوی پلتفرم مورد نظر به نمایش در نخواهند آمد. البته در اینجا پیامی مبنی بر کاربرد واژگان نامناسب برای کاربر مورد نظر ارسال می شود. به این ترتیب وی امکان اصلاح متن خود و بارگذاری مجددش را خواهد داشت.

 

توجه داشته باشید که شبکه های اجتماعی فضایی برای گردهمایی و گفت وگوی اجتماعات مختلف است. اگر مهارت احترام به یکدیگر و تعامل متقابل را اینجا تمرین نکنیم، در فضای واقعی دچار مشکلات به مراتب پیچیده تری خواهیم شد. (forsatonlin)

 

مدیریت بحران در عصر دیجیتال امری کلیدی است
بروز رسانی‌های مداوم بویژه در ارتباطات بحران امری کلیدی هستند.


برای اطمینان شما می‌توانید یک بحران را در عصر دیجیتال مدیریت کنید، برای این کار شما نیاز دارید تا یک سیاست ارتباطات بحران با قاب‌های زمانی مشخص داشته باشید


صداقت را در مرکز ارتباطات بحران خود قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که سخنگو بیشترین اطلاعات به‌روز را دارد. در این صورت مردم به‌جای منابع بیرونی که ممکن است اطلاعات نادرست را به اشتراک بگذارند، به رسانه‌های اجتماعی شما نگاه خواهند کرد.

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد