درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 03:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41579صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 13 تیر 1400 - 11:25
اهمیت گزارش وضعیت
استفاده از گزارش های وضعیت برای نظارت بر پیشرفت پروژه یک روش معمول است. گزارش وضعیت بخشی از مبانی مدیریت پروژه است. در واقع، آنها بخشی از مستندات پروژه هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استفاده از گزارش های وضعیت برای نظارت بر پیشرفت پروژه یک روش معمول است. گزارش وضعیت بخشی از مبانی مدیریت پروژه است. در واقع، آنها بخشی از مستندات پروژه هستند.

گزارش وضعیت پیشرفت، پروژه را کمی می کند. این به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند. علاوه بر این، گزارش های وضعیت به شما امکان می دهد دلیل انجام برخی تغییرات در پروژه را توجیه کنید.

همچنین، آنها یک جریان اطلاعات ثابت را تضمین می کنند. این جریان برای اطلاع رسانی به ذینفعان پروژه واقعاً مفید است.

مشکل گزارش هندوانه
یکی از مشکلات گزارش پروژه، توانایی تیم پروژه برای پیش بینی تکمیل پروژه است. تیم های پروژه از وضعیت چراغ راهنمایی برای توصیف پروژه استفاده می کنند.

خیلی اوقات اتفاق می افتد که چراغ وضعیت پروژه تا چند هفته قبل از تاریخ انتشار روشن می شود. سپس الزامات تیم یا مواردی را که قبلاً در نظر گرفته نشده بود، گم می کند.

در نتیجه، چراغ های وضعیت پروژه قرمز و بدون هیچ گونه اخطاری قرمز می شوند زیرا تا تاریخ انتشار هیچ گونه اطلاعاتی در دسترس نیست. این پدیده به عنوان "گزارش هندوانه" شناخته می شود، جایی که به نظر می رسد از بیرون سبز است اما در حقیقت داخل آنها قرمز است.

بهترین روش برای بهبود پیش بینی ها
پروژه های چابک به طور مرتب ارزش خود را ارائه می دهند. در نتیجه تیم های پروژه می توانند از این داده ها برای پیش بینی های مطمئن تر استفاده کنند.

یادت باشه
 تیم های چابک می توانند به تدریج مشکلات و مسائلی را که به موقع برطرف می شوند، تشخیص دهند. آنها همچنین می توانند جنبه های پروژه دیگری را ارزیابی کنند که می تواند بر عملکرد پروژه تأثیر بگذارد (مثلاً روحیه تیم).

 

منبع: francescopecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد