درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 10:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41575صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 12 تیر 1400 - 07:35
اهمیت نرخ در صحبت کردن
خیلی سریع صحبت کردن می تواند نشانه اضطراب یا ترس تلقی شود. علاوه بر این، صحبت کردن خیلی آهسته می تواند به عنوان عدم هوش و عدم آگاهی در مورد موضوع گفتار یا عدم آمادگی تعبیر شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شما باید مرتباً سرعت خود را مطابق با محتوای گفتار و مخاطبان خود تنظیم کنید. بعضی اوقات، کند کردن و شاید حتی متوقف کردن مخاطب برای نفس کشیدنش مفید باشد. در عین حال، مکانهایی نیز وجود خواهد داشت که یک شتاب سریع می تواند مخاطب را برانگیزد.

شایان ذکر است که خیلی سریع صحبت کردن می تواند نشانه اضطراب یا ترس تلقی شود. علاوه بر این، صحبت کردن خیلی آهسته می تواند به عنوان عدم هوش و عدم آگاهی در مورد موضوع گفتار یا عدم آمادگی تعبیر شود.

در بزرگسالان، تغییر سرعت گفتگوی عادی ما چالش برانگیز است. در حالی که ما به عنوان بچه ها مانند اسفنج هستیم: همه چیز را در اطراف خود خیس می کنیم. با این وجود، تغییر نرخ غیرممکن نیست اما به آگاهی، فداکاری، تلاش و تمرین نیاز دارد.

هرچه بیشتر تمرین کنید بهتر می شوید!
به خاطر داشته باشید: موثرترین نرخ صحبت کردن تقریباً 125-160 کلمه در دقیقه است. شما باید نرخ را تغییر دهید، اما برای تأکید بر اطلاعات مهم یا برقراری ارتباط با یک ایده پیچیده، کند شوید.
 

 

منبع: francescopecoraro

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد