درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 22:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41564صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 10 بهمن 1398 - 19:16
حلقه مفقوده سازمان ها عدم آگاهی روابط عمومی ها به وظایف مشخصه است
مدیر روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه شناساندن این سازمان به مردم از وظایف روابط عمومی ها است، گفت: این نهاد شنونده نقطه نظرات مردمی در حوزه های مختلف است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه شناساندن این سازمان به مردم از وظایف روابط عمومی ها است، گفت: این نهاد شنونده نقطه نظرات مردمی در حوزه های مختلف است.

به گزارش شارا، سجاد مرادی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی و ارتباطات اجتماعی در محل اداره تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار داشت: برای ارتقای سطح آگاهی و دانش روابط عمومی ها در سطح سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، به دنبال برقراری ارتباط بیشتر با مردم به منظور بالا بردن سطح دانش عموم از عملکرد، اهداف و برنامه ها و وظایف کلی سازمان به مردم هستیم.


وی افزود: در حال حاضر حلقه مفقوده سازمان ها عدم آگاهی روابط عمومی ها به وظایف مشخصه به ویژه شناساندن سازمان به مردم و متقابلاً نیازهای عموم از سازمان متبوعه است.


مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه وظایف سازمانی روابط عمومی ها بسیار گسترده است و نیاز به دانش افزایی در این حوزه احساس می شود، ادامه داد: در حال حاضر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان برنامه ای در سطح استان به مرحله اجرا درآورده است که در این برنامه روابط عمومی ۳۰ درصد روایتگر برنامه های سازمان بوده و ۷۰ درصد شنونده خواسته ها و نقطه نظرات مردمی است.


مرادی گفت: به دنبال اجرای این برنامه در سطح استان امیدواریم از این پس با مردم تعامل بیشتری داشته باشیم و نقطه نظرات عموم را در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… دریافت کرده و برای شفاف سازی و روشنگری هر چه بیشتر افکار عمومی نسبت به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد دینی تبلیغی گام های مثبت و اثربخشی برداریم.


وی یادآور شد: از ظرفیت کانال های تلگرامی در فضای مجازی و فعالان این عرصه هم می توان در حوزه های مختلف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده بهینه کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد