درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:24   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41564صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 10 بهمن 1398 - 19:52
حلقه مفقوده سازمان ها عدم آگاهی روابط عمومی ها به وظایف مشخصه است
مدیر روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه شناساندن این سازمان به مردم از وظایف روابط عمومی ها است، گفت: این نهاد شنونده نقطه نظرات مردمی در حوزه های مختلف است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه شناساندن این سازمان به مردم از وظایف روابط عمومی ها است، گفت: این نهاد شنونده نقطه نظرات مردمی در حوزه های مختلف است.

به گزارش شارا، سجاد مرادی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی و ارتباطات اجتماعی در محل اداره تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار داشت: برای ارتقای سطح آگاهی و دانش روابط عمومی ها در سطح سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، به دنبال برقراری ارتباط بیشتر با مردم به منظور بالا بردن سطح دانش عموم از عملکرد، اهداف و برنامه ها و وظایف کلی سازمان به مردم هستیم.


وی افزود: در حال حاضر حلقه مفقوده سازمان ها عدم آگاهی روابط عمومی ها به وظایف مشخصه به ویژه شناساندن سازمان به مردم و متقابلاً نیازهای عموم از سازمان متبوعه است.


مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه وظایف سازمانی روابط عمومی ها بسیار گسترده است و نیاز به دانش افزایی در این حوزه احساس می شود، ادامه داد: در حال حاضر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان برنامه ای در سطح استان به مرحله اجرا درآورده است که در این برنامه روابط عمومی ۳۰ درصد روایتگر برنامه های سازمان بوده و ۷۰ درصد شنونده خواسته ها و نقطه نظرات مردمی است.


مرادی گفت: به دنبال اجرای این برنامه در سطح استان امیدواریم از این پس با مردم تعامل بیشتری داشته باشیم و نقطه نظرات عموم را در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… دریافت کرده و برای شفاف سازی و روشنگری هر چه بیشتر افکار عمومی نسبت به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد دینی تبلیغی گام های مثبت و اثربخشی برداریم.


وی یادآور شد: از ظرفیت کانال های تلگرامی در فضای مجازی و فعالان این عرصه هم می توان در حوزه های مختلف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده بهینه کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد