شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابطعمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه شناساندن این سازمان به مردم از وظایف روابط عمومی ها است، گفت: این نهاد شنونده نقطه نظرات مردمی در حوزه های مختلف است.
به گزارش شارا، سجاد مرادی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی و ارتباطات اجتماعی در محل اداره تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار داشت: برای ارتقای سطح آگاهی و دانش روابط عمومی ها در سطح سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، به دنبال برقراری ارتباط بیشتر با مردم به منظور بالا بردن سطح دانش عموم از عملکرد، اهداف و برنامه ها و وظایف کلی سازمان به مردم هستیم.
وی افزود: در حال حاضر حلقه مفقوده سازمان ها عدم آگاهی روابط عمومی ها به وظایف مشخصه به ویژه شناساندن سازمان به مردم و متقابلاً نیازهای عموم از سازمان متبوعه است.
مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه وظایف سازمانی روابط عمومی ها بسیار گسترده است و نیاز به دانش افزایی در این حوزه احساس می شود، ادامه داد: در حال حاضر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان برنامه ای در سطح استان به مرحله اجرا درآورده است که در این برنامه روابط عمومی ۳۰ درصد روایتگر برنامه های سازمان بوده و ۷۰ درصد شنونده خواسته ها و نقطه نظرات مردمی است.
مرادی گفت: به دنبال اجرای این برنامه در سطح استان امیدواریم از این پس با مردم تعامل بیشتری داشته باشیم و نقطه نظرات عموم را در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… دریافت کرده و برای شفاف سازی و روشنگری هر چه بیشتر افکار عمومی نسبت به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد دینی تبلیغی گام های مثبت و اثربخشی برداریم.
وی یادآور شد: از ظرفیت کانال های تلگرامی در فضای مجازی و فعالان این عرصه هم می توان در حوزه های مختلف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده بهینه کنیم.
|