درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:21   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41476صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 6 بهمن 1398 - 07:12
برنامه ها پیچیده تر از پروژه ها هستند
برنامه گروهی مجموعه ای از پروژههای مرتبط است که از مزایای یکسان و هدف استراتژیک برخوردارند. به همین دلیل، برخی سازمانها این پروژه ها را به صورت هماهنگ مدیریت می کنند تا احتمال به دست آوردن مزایای مورد انتظار را افزایش دهند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برنامه گروهی مجموعه ای از پروژههای مرتبط است که از مزایای یکسان و هدف استراتژیک برخوردارند. به همین دلیل، برخی سازمانها این پروژه ها را به صورت هماهنگ مدیریت می کنند تا احتمال به دست آوردن مزایای مورد انتظار را افزایش دهند.


برنامه ها پیچیده اند
امروزه برنامه ها به دلایل مختلف، پیچیده تر از گذشته می شوند.

به عنوان مثال، ما با مشکلات بسیار فنی روبرو هستیم که نیاز به تخصص بیشتری دارد. برنامه ها اهداف استراتژیک را دنبال می کنند و آنها فقط اهداف مرتبط با کار مانند ساخت سد را دنبال نمی کنند.

عاملی دیگر که می تواند پیچیدگی یک برنامه را تعیین کند تعداد افرادی است که درگیر آن هستند. در حقیقت، یک برنامه می تواند بسیاری از ذینفعان را تحت تأثیر قرار دهد. هر ذینفع نیاز خود را دارد که باید مدیریت شود.

در حقیقت، تعامل بین زیر سیستم ها و مؤلفه ها برای تحلیل و درک دشوار است.


یک روش مؤثر برای مدیریت پیچیدگی برنامه
یک رویکرد برای مقابله با پیچیدگی برنامه ها شروع از برنامه ریزی است. در حقیقت، برنامه ها شامل چندین طرح پروژه هستند. استفاده از این برنامه ها برای سازماندهی کار برنامه می تواند روشی مؤثر برای مدیریت پیچیدگی برنامه باشد.

به دلایل مختلفی از قبیل پیچیدگی، مدت زمان و موارد دیگر، بدون داشتن یک برنامه دقیق، امکان پیش بینی پیشرفت برنامه امکان پذیر نیست. در حقیقت، مدیریت برنامه مؤثر در ایجاد برنامه هایی که در کوتاه مدت مفید هستند، تمرکز دارد.

 

 یادآوری این نکته مفید است که، برنامه ریز پروژه بر فعالیت ها، وظایف و موارد دیگر تمرکز دارد.
 

یادت باشه
پرداختن به پیچیدگی برنامه با اتخاذ فرآیندها و ابزارهای مناسب آغاز می شود. در حقیقت، روش های غیررسمی ممکن است برای پروژه های کوچک کافی باشد. برای برنامه ریزی موثر برنامه ها، مهم است که برنامه های کاربردی تخصصی، شبکه و ارتباطات برقرار کنید.
 

منبع: Francesco Pecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد