درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 01:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41389صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 1 بهمن 1398 - 10:05
حتی در پروژه های به خوبی برنامه ریزی شده می توان تغییر ایجاد کرد
نویسنده: Francesco Pecoraro - کنترل تغییر در مدیریت پروژه بسیار مهم است. در حقیقت، فرایند کنترل تغییر اطمینان حاصل می کند که هر تغییری که در طول انجام یک پروژه ارائه شده است، بطور کافی تعریف، بررسی و تصویب شده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حتی در پروژه های به خوبی برنامه ریزی شده ممکن است نیاز به تغییر احساس شود. در حقیقت، در طی یک پروژه، اغلب ممکن است ذینفعان درخواست تغییر کنند. بیایید ببینیم یک درخواست تغییر چیست و چگونه می توانید آن را مدیریت کنید.


درخواست تغییر چیست؟
درخواست تغییر یک پیشنهاد رسمی برای تغییر برخی از محصولات یا سیستم است. درخواست تغییر اغلب وقتی مطرح می شود که ذینفعان بخواهند یک یا چند منبع پروژه را اضافه یا تغییر دهند. در حقیقت، این نوع تغییر می تواند شامل یک ویژگی اضافی یا خدمات اضافی باشد. از آنجا که درخواست های تغییر فراتر از محدوده مورد توافق است، به طور کلی نیاز به ارزیابی دقیق دارد. این ارزیابی با هدف تعیین تأثیر زمان، هزینه، کیفیت و مزایا در صورت اعمال تغییر انجام می شود.


چگونه می توان درخواست تغییر را مدیریت کرد؟
اگر می خواهید شانس موفقیت پروژه را به حداکثر برسانید، باید با دقت درخواست های تغییر را مدیریت کنید. در حقیقت، تغییرات کنترل نشده در طرح پروژه می تواند باعث ایجاد هرج و مرج و سردرگمی در تیم پروژه شود. بنابراین شما نیاز به یک فرآیند کنترل تغییر دارید. این فرآیند روشی برای مستندسازی، ارزیابی و اولویت بندی تغییرات را فراهم می کند تا هر تغییر، هدف مشخص و قابل اندازه گیری در کمک به موفقیت پروژه داشته باشد.


چرا فرایند کنترل تغییر مهم است؟
کنترل تغییر در مدیریت پروژه بسیار مهم است. در حقیقت، فرایند کنترل تغییر اطمینان حاصل می کند که هر تغییری که در طول انجام یک پروژه ارائه شده است، بطور کافی تعریف، بررسی و تصویب شده است. فرایند کنترل تغییر به جلوگیری از تغییرات غیرمعمول که ممکن است خدمات را مختل کنند کمک می کند. علاوه بر این، این فرایند همچنین به اطمینان از استفاده کارآمد از منابع کمک می کند.


یادت باشه
از آنجا که سرعت تغییر امروز بسیار سریع است، بسیار محتمل است که پروژه ها در طول چرخه عمر خود با تقاضای تغییر روبرو شوند. از یک سو، ما می دانیم که تغییر ممکن است به تضمین ترازی پروژه با نیازهای تجاری کمک کند. از سوی دیگر، مهم است که هر تغییر را با دقت در نظر بگیرید و تصویب کنید تا از این طریق شانس موفقیت پروژه حداکثر شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد