درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 22:07   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41316صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 20 دی 1398 - 07:56
الزامات پروژه برای موفقیت پروژه
الزامات پروژه وظایفی است که باید طی یک پروژه به اتمام برسد تا از اتمام آن و مهمتر از همه موفقیت آن اطمینان حاصل شود. در واقع ، الزامات به مدیران پروژه کمک می کند تا تصویری شفاف از کارهایی که باید انجام شود داشته باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| الزامات پروژه وظایفی است که باید طی یک پروژه به سرانجام برسد تا از موفقیت آن اطمینان حاصل شود. در واقع، الزامات به مدیران پروژه کمک می کند تا تصویری شفاف از کارهایی که باید انجام شود داشته باشند.

سه نوع الزام وجود دارد:
الزامات تجاری
الزامات ذینفعان
الزامات راه حل

الزامات تجاری
الزامات تجاری توضیح می دهد که چرا پروژه در حال وقوع است. در واقع، آنها نیازهای استراتژیک برای تجارت را توصیف می کنند. در اصل، آنها یک بیانیه سطح بالایی را توصیف می کنند که آنچه از این پروژه انتظار می رود از دیدگاه تجاری باشد.

علاوه بر این، الزامات تجاری برای ایجاد انواع دیگر الزامات مفید است. تعیین این الزامات در ابتدای پروژه بسیار مهم است.


الزامات ذینفعان
برای مدیریت انتظارات پروژه، مدیران پروژه الزامات ذینفعان پروژه را جمع می کنند. در حقیقت، جمع آوری الزامات فرآیندی است با هدف درک آنچه ذینفعان به آن نیاز دارند.

در اصل، مدیران پروژه الزامات را برای ردیابی مطالبات ذینفعان جمع می کنند. دانستن این خواسته ها برای دستیابی به اهداف پروژه و موفقیت پروژه بسیار مهم است.


الزامات راه حل
الزامات راه حل توضیح می دهد که چگونه ذینفعان می خواهند الزامات خود را عملی کنند. این الزامات شامل نیازهای کاربردی و غیر کاربردی است.

نیازهای عملکردی ویژگی های خاص محصول یا خدمات را نشان می دهد. در واقع، الزامات عملکردی مؤلفه ها یا کارکردهای یک سیستم را تعریف می کنند. علاوه بر این، هر عملکردی را نشان می دهد که از ورودی ها استفاده می کند و خروجی ها را تولید می کند.

الزامات غیر کاربردی نحوه عملکرد یک سیستم را توصیف می کند. در واقع، آنها مشخص می کنند که یک سیستم چگونه باید کار کند. علاوه بر این، آنها ویژگی های سیستم مانند امنیت، قابلیت استفاده، عملکرد و غیره را تعریف می کنند. الزامات غیر کاربردی همچنین برای تعیین محدودیت های طراحی سیستم مفید است.


یادت باشه
موفقیت پروژه تحت تأثیر دخالت ذینفعان در تشخیص و اکتشاف نیازهای پروژه و محصول است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد