درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 14:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41306صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 23 دی 1398 - 10:00
جوایز هفتدمین دوره "هنرهشتم" اهدا شد
همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، آئین اهدای جوایز جشنواره برترین های روابط‌عمومی موسوم به "هنرهشتم" نیز برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، آئین اهدای جوایز جشنواره برترین های روابط‌عمومی موسوم به "هنرهشتم" برگزار شد.


به گزارش شارا، در این مراسم که همزمان با شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی برگزار شد، جایزه نوعدوستی به امیرحسین میرحیدری مدیر روابط عمومی انجمن خیریه بهداشتی و درمانی حضرت ابوالفضل (ع) به پاس اهتمام در راستای نهادینه سازی فرهنگ نوعدوستی و همیاری اهدا شد.


هادی صفری مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جایزه انتشارات (با انتشار گونه های مختلف نشر با هدف ابلاغ پیام های ارتباطی سازمان) را از آن خود کرد.


جایزه مدیریت روابط رسانه ای به سعید معادی مدیرکل روابط عمومی بانک توسعه تعاون (جریان سازی رسانه ای رمز پویا) و منصور فخاران مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور (مدیریت و ایجاد وحدت رویه در اطلاع رسانی اربعین) اهدا شد.


جوایز مدال روابط عمومی و نشان روابط عمومی به ترتیب به محمدرضا رجب پور مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و محمدحسین ایازی مدیر روابط عمومی مجتمع مس آذربایجان (مس سونگون) برای تلاش جهت اعتلای روابط عمومی در 20 سال گذشته تعلق گرفت.


بهنام صیفوری رییس روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، جازه مدیریت ارتباطات درون سازمانی (تدوین و اجرای الگوی کاربردی آسیب شناسی مدیریت درون سازمانی) را دریافت کرد.


جایزه مسئولیت اجتماعی به محمد ایرانمنش مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (نهادینه کردن فرهنگ مسئولیت اجتماعی شرکتی در نظام رهبری شرکت)، فرید میرموسوی مدیر روابط عمومی بیمه دی (حمایت های بی دریغ در راستای ارتقای فرهنگ اهدای عضو)، شاکر خفایی رییس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز (طراحی، استقرار و توسعه سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت) و محمدرضا فاتحی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهر بابک (حفظ و گسترش فرهنگ بومی) تعلق گرفت.


صادق سکری مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران (مدیریت بهینه فضای مجازی، انتشار نشریه چندرسانه ای ره آورد و ربات راه آهن) و نرگس صداقت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس (طراحی میز تعاملی شیبه ساز جهت برگزاری تورهای مجازی)، جایزه روابط عمومی دیجیتال را از آن خود کردند.


جایزه خلاقیت به مهدی بذرافشان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان (طراحی و مدیریت وبسایت های دیده بان خدمت و چلچراغ توسعه با رویکرد مشارکت و شفافیت)، مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی بیمه ایران (راه اندازی و مدیریت بهینه شبکه روابط عمومی بیمه ایران) و احسان اله بعیدی رییس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان (طراحی و اجرای برنامه ها و فعالیت های خلاقانه و تاثیرگذار) اهدا شد.


زهرا مهدور مدیر روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش (طراحی و اجرای موفق رویدادها و جشنواره های کیفی متعدد در سطح ملی)، جایزه رویدادهای ویژه را از آن خود کرد.


جایزه فرهنگ سازی به سیداکبر بنی طبا مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان (آموزش همگانی مدیریت مصرف آب) تعلق گرفت.


کیوان فرحزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران (تجلیل از عملکرد شرکت نیروی برق غرب مازندران در بحران سیل مهر 1397 و آموزش همگانی مدیریت انرژی با رویکرد محلی)، جایزه مدیریت بحران را دریافت کرد.

 

در ابتدای مراسم با اعطای لوح تکریم از شرکت ملی پست به پاس همکاری ارزشمند این شرکت در برگزاری کنفرانس تجلیل به عمل آمد.


همچنین در این مراسم با اعطای لوح سپاس بازنشستگی به حسن خسروی از تلاش های وی در راستای اعتلای روابط عمومی در طول 30 گذشته تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد