درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 09:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41219صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 11 دی 1398 - 12:13
نحوه رسیدن به بلوغ مدیریتی پرتفوی
مدیریت نمونه کارها به سازمانها کمک می کند تا از منابع خود به منظور پشتیبانی از مهمترین و استراتژیک ترین پروژه ها و برنامه ها استفاده کنند. به دست آوردن بلوغ مدیریتی پرتفوی، مرحله به مرحله صورت می گیرد. بسیاری از شرکت ها اغلب فکر می کنند که باید از ابتدا شروع کنند. در واقعیت، بیشتر آنها سفر را آغاز کرده اند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت نمونه کارها به سازمانها کمک می کند تا از منابع خود به منظور پشتیبانی از مهمترین و استراتژیک ترین پروژه ها و برنامه ها استفاده کنند. به دست آوردن بلوغ مدیریتی پرتفوی، مرحله به مرحله صورت می گیرد. بسیاری از شرکت ها اغلب فکر می کنند که باید از ابتدا شروع کنند. در واقعیت، بیشتر آنها سفر را آغاز کرده اند.


به دست آوردن بلوغ مدیریت پرتفوی
شرکت هایی وجود دارند که اکثر اوقات بدون شناسایی آن اقدام به جمع آوری برخی از اطلاعات نمونه کارها می کنند. در حقیقت، این شرکت ها دارای فرایندها، فناوری ها و افرادی هستند که دستیابی به این هدف را تسهیل می کند.

معمولاً آنها با یک دید پیچیده در ذهن شروع می شوند. کاری که آنها باید انجام دهند این است که با گامهای ساده و ارزشمند ادامه دهند. در حقیقت، برای فراهم کردن احساس بلوغ مدیریت سبد سازمان، نیاز به شناسایی قابلیت هایی دارند که بیشترین ارزش را با حداقل اختلال به همراه داشته باشند.

اصولاً با وجود این، سازمان های زیادی وجود دارند که می خواهند در مدیریت سبد متخصص باشند، اما اکثر آنها این کار را به خوبی انجام نمی دهند. آنها فقط باید در آغوش یک سفر گام به گام که به آنها اجازه می دهد سریعتر بالغ شوند، کارها را ساده نگه دارند.


استفاده  از فناوری برای مدیریت نمونه کارها
این یک واقعیت است که فناوری می تواند به رهبران در تصمیم گیری در مورد مدیریت سبد کمک کند. در عین حال می تواند یک حواس پرتی نیز باشد. در حقیقت، حتی اگر فناوری می تواند برای پرتفوی مخصوصاً بزرگ و پیچیده مفید باشد، اغلب در بسیاری موارد لازم نیست.

آنچه لازم است اطلاعات و داده ها هستند. در حقیقت، ساختار و تبدیل اطلاعات پراکنده به اطلاعات مفید مهم است تا رهبران بتوانند تصمیم بگیرند. این اطلاعات همچنین می تواند برای تجدید نظر در پروژه های استراتژیک استفاده شود.


یادت باشه
شرکت ها می توانند با ساده نگه داشتن چیزها و در آغوش گرفتن یک فرایند قدم به قدم، به بلوغ مدیریت پرتفوی برسند. سرانجام، استفاده از اطلاعات بسیار مهم است تا رهبران بتوانند در مورد مهمترین و استراتژیک ترین پروژه ها و برنامه ها تصمیم بگیرند.

 

منبع: francescopecoraro

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد