درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:58   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41219صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 11 دی 1398 - 12:13
نحوه رسیدن به بلوغ مدیریتی پرتفوی
مدیریت نمونه کارها به سازمانها کمک می کند تا از منابع خود به منظور پشتیبانی از مهمترین و استراتژیک ترین پروژه ها و برنامه ها استفاده کنند. به دست آوردن بلوغ مدیریتی پرتفوی، مرحله به مرحله صورت می گیرد. بسیاری از شرکت ها اغلب فکر می کنند که باید از ابتدا شروع کنند. در واقعیت، بیشتر آنها سفر را آغاز کرده اند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت نمونه کارها به سازمانها کمک می کند تا از منابع خود به منظور پشتیبانی از مهمترین و استراتژیک ترین پروژه ها و برنامه ها استفاده کنند. به دست آوردن بلوغ مدیریتی پرتفوی، مرحله به مرحله صورت می گیرد. بسیاری از شرکت ها اغلب فکر می کنند که باید از ابتدا شروع کنند. در واقعیت، بیشتر آنها سفر را آغاز کرده اند.


به دست آوردن بلوغ مدیریت پرتفوی
شرکت هایی وجود دارند که اکثر اوقات بدون شناسایی آن اقدام به جمع آوری برخی از اطلاعات نمونه کارها می کنند. در حقیقت، این شرکت ها دارای فرایندها، فناوری ها و افرادی هستند که دستیابی به این هدف را تسهیل می کند.

معمولاً آنها با یک دید پیچیده در ذهن شروع می شوند. کاری که آنها باید انجام دهند این است که با گامهای ساده و ارزشمند ادامه دهند. در حقیقت، برای فراهم کردن احساس بلوغ مدیریت سبد سازمان، نیاز به شناسایی قابلیت هایی دارند که بیشترین ارزش را با حداقل اختلال به همراه داشته باشند.

اصولاً با وجود این، سازمان های زیادی وجود دارند که می خواهند در مدیریت سبد متخصص باشند، اما اکثر آنها این کار را به خوبی انجام نمی دهند. آنها فقط باید در آغوش یک سفر گام به گام که به آنها اجازه می دهد سریعتر بالغ شوند، کارها را ساده نگه دارند.


استفاده  از فناوری برای مدیریت نمونه کارها
این یک واقعیت است که فناوری می تواند به رهبران در تصمیم گیری در مورد مدیریت سبد کمک کند. در عین حال می تواند یک حواس پرتی نیز باشد. در حقیقت، حتی اگر فناوری می تواند برای پرتفوی مخصوصاً بزرگ و پیچیده مفید باشد، اغلب در بسیاری موارد لازم نیست.

آنچه لازم است اطلاعات و داده ها هستند. در حقیقت، ساختار و تبدیل اطلاعات پراکنده به اطلاعات مفید مهم است تا رهبران بتوانند تصمیم بگیرند. این اطلاعات همچنین می تواند برای تجدید نظر در پروژه های استراتژیک استفاده شود.


یادت باشه
شرکت ها می توانند با ساده نگه داشتن چیزها و در آغوش گرفتن یک فرایند قدم به قدم، به بلوغ مدیریت پرتفوی برسند. سرانجام، استفاده از اطلاعات بسیار مهم است تا رهبران بتوانند در مورد مهمترین و استراتژیک ترین پروژه ها و برنامه ها تصمیم بگیرند.

 

منبع: francescopecoraro

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد