درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 10:15   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41215صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 8 دی 1398 - 13:01
اسکرام به تمرین و آزمایش نیاز دارد
Scrum، چهارچوبی است که یک فرایند تجربی را پیاده سازی می کند. به طور کلی، تجربی گرایی یک اصل است که می گوید برای به دست آوردن دانش باید به تمرین و آزمایش روی آورد نه به تئوری. در حقیقت، به لطف این روند، پیشرفت بر اساس مشاهدات واقعیت است نه بر اساس برنامه های تخیلی.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| Scrum، چهارچوبی است که یک فرایند تجربی را پیاده سازی می کند. به طور کلی، تجربی گرایی یک اصل است که می گوید برای به دست آوردن دانش باید به تمرین و آزمایش روی آورد نه به تئوری. در حقیقت، به لطف این روند، پیشرفت بر اساس مشاهدات واقعیت است نه بر اساس برنامه های تخیلی.

سه ستون وجود دارد که اجرای هر اسکرام را پشتیبانی می کند:

شفافیت
بازرسی
انطباق

شفافیت
شفافیت ایجاب می کند که جنبه های مهم فرآیند برای افرادی که مسئول نتیجه هستند قابل مشاهده باشد. برای دستیابی به این هدف مهم است که این جنبه ها توسط یک استاندارد مشترک تعریف شود. این به ناظران کمک می کند تا جنبه های مهم را به وضوح درک کنند.

اصولاً همه افراد درگیر این روند هنگام معامله با دیگران شفاف هستند. ایجاد اعتماد به نفس در بین افراد تیم بسیار مهم است. بدین ترتیب، آنها شجاعت خواهند داشت که همدیگر را از خبرهای خوب و بد مطلع کنند. در نتیجه، هر یک از اعضای تیم برای دستیابی به هدف از پیش تعریف شده، همکاری می کنند.

بازرسی
تیم Scrum در حین بازرسی قادر به تشخیص واریانسهای نامطلوب است.

علاوه بر این، تیم می تواند محصول، فرایندها، افراد، اقدامات و پیشرفت های مداوم را بازرسی کند. معمولاً، در پایان هر اسپرینت، تیم Scrum محصول را به ذینفعان نشان می دهد تا بازخورد ارزشمند کسب کند. در صورتی که ذینفعان بخواهند الزامات را هنگام بازرسی تغییر دهند، تیم اسکرام با آنها همکاری می کند تا نیازها و تحلیل درخواستهای جدید را روشن کند

انطباق
اگر تیم Scrum تشخیص دهد که یک یا چند جنبه از یک فرایند فراتر از حد مجاز است فرایند باید تنظیم شود. در واقع، این مهم است که به این روش عمل کنید تا از عدم پذیرش نهایی محصول نهایی جلوگیری شود. در این حالت، ضروری است که در اسرع وقت تنظیماتی انجام شود تا انحراف بیشتر به حداقل برسد.

سازگاری در مورد بهبود مستمر، در واقع امکان انطباق با توجه به نتایج بازرسی است که برای موفقیت اجرای Scrum مهم است.

یادت باشه
اسکرام در تئوری کنترل فرآیند تجربی پایه گذاری شده است. فرایند تجربی به کاهش زمان بازار و بهبود توانایی تغییر جهت یا برآوردن نیازهای مشتری کمک می کند.
 

منبع: francescopecoraro

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد