درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 20:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41044صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 آذر 1398 - 17:49
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند
کردستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: زمانی یک روابط عمومی می تواند نقش خود را به خوبی ایفا و جایگاه اصلیش را در ادرات تثبیت کند که مسئله آموزش را جدی گرفته و با علم روز رسالت خود را پیش برد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کردستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: زمانی یک روابط عمومی می تواند نقش خود را به خوبی ایفا و جایگاه اصلیش را در ادرات تثبیت کند که مسئله آموزش را جدی گرفته و با علم روز رسالت خود را پیش برد.
 
 بهرام نصرالهی زاده در دیدار با شورای روابط عمومی های استان ضمن اشاره به اینکه مشکلات توسعه با پول حل نمی شود، اظهار کرد: در راستای توسعه یافتگی یک کشور فاکتورهای زیادی لازم است که مهمترین آن طرز تفکر است.
 
 وی به جایگاه مهم روابط عمومی ها اشاره و عنوان کرد: روابط عمومی ها با توجه به توانایی ارتباطاتی که دارند می توانند در بحث ایجاد تفکر مثبت در جامعه نقش بسزایی داشته باشند.
 
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: جایگاه روابط عمومی بسیار ارزشمند است و اگر مدیری می خواهد موفق باشد باید این مسئله را جدی بگیرد و در غیر این صورت با مشکل روبرو می شود.
 
 نصرالهی زاده با بیان اینکه شورای روابط عمومی نیازمند پول نیست، افزود: امروزه ایده های نو باعث توسعه یافتگی در یک جامعه می شود و این مهم می طلبد روابط عمومی با ایده هایی که دارند باعث توسعه یافتگی شوند.
 
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان خاطرنشان کرد: آسیب های اجتماعی به یک مسئله جدی در جامعه تبدیل شده است و برای کاهش این مسئله روابط عمومی ها می توانند با ارتباط گفتمانی در جامعه موثر واقع باشند.
 
 وی در ادامه گفت: زمانی یک روابط عمومی می تواند نقش خود را به خوبی ایفا و جایگاه اصلیش را در ادرات تثبیت کند، که مسئله آموزش را جدی گرفته و با علم روز رسالت خود را پیش برد.
 
 نصرالهی زاده تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، در خصوص آموزش به روابط عمومی های استان حمایت کامل را انجام خواهد داد با این هدف که جایگاه روابط عمومی ها ارتقا یابد.
 
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در پایان به برگزاری جشنواره روابط عمومی ها در استان اشاره کرد و یادآور شد: ما همیشه از رویدادها و رخدادهای فرهنگی در جامعه حمایت کرده ایم و بر همین اساس با برگزاری این جشنواره موافقت و حمایت خواهیم کرد. /ایسنا
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد