درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:20   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40937صفحه نخست » پنجشنبه، 7 آذر 1398 - 10:48
ضرورت ایجاد سازمان مجازی برای تقویت سواد رسانه‌ای
مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای گفت: ساختار جدید انجمن سواد رسانه‌ای به شکلی طراحی شده که با استفاده از تشکیل سازمان مجازی فعالیت‌ها در حوزه افزایش سواد رسانه‌ای جامعه شتاب و سرعت بیشتری گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای گفت: ساختار جدید انجمن سواد رسانه‌ای به شکلی طراحی شده که با استفاده از تشکیل سازمان مجازی فعالیت‌ها در حوزه افزایش سواد رسانه‌ای جامعه شتاب و سرعت بیشتری گیرد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری مهر، سیدمرتضی موسویان عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران گفت: هر چند در ۳ سال گذشته برنامه‌ها و اقدامات مناسبی توسط مدیران انجمن برای افزایش سواد رسانه‌ای عموم مردم جامعه و نخبگان طراحی شده است اما در دور جدید فعالیت‌های انجمن تلاش خواهد شد تا با تقویت پورتال انجمن، ارجاع متقاضیان عضویت به پورتال و تولید محتوا و عرضه آن از طریق پورتال، گام‌های جدی‌تری برای افزایش سواد رسانه‌ای با بهره‌گیری از فضای مجازی برداشته شود.

مدیر عامل سابق انجمن سواد رسانه‌ای ایران گفت: هم اکنون دفاتر انجمن سواد رسانه‌ای ایران در تهران و ۱۵ استان دیگر فعال است و این دفاتر در اجرای برنامه‌های معاونت‌های تخصصی انجمن خصوصا معاونت آموزش نقش اصلی و محوری دارند.

موسویان اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران قصد داشتند آقای افراسیابی همچنان به عنوان مدیر عامل به کار خود ادامه دهد اما او به دلیل مسئولیت‌هایی که در دولت و دانشگاه برعهده گرفته بودند ادامه فعالیت اجرایی خود در انجمن را به صلاح ندانستند.

مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ و مهارت‌های سواد رسانه‌ای در حال حاضر نیاز اساسی کشور است، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا معاونان انجمن با نمایندگان انجمن سواد رسانه‌ای در استان‌ها تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند و شاخص‌های دقیقی را برای فعالیت دفاتر استانی انجمن طراحی کنند.

موسویان در ادامه معاونان و مدیران جدید انجمن سواد رسانه‌ای ایران را به شرح زیر معرفی کرد:

محمدمهدی فتوره‌چی، معاون امور پژوهش، سیدتقی کمالی، معاون برنامه‌ریزی و بهبود عملکرد، لیلا وصالی، معاون امور آموزش، امیر یوسفی، معاون امور کارگروه‌ها، مرتضی کارآموزیان، معاون امور رویدادها، علی محمد رجبی، معاون امور محتوا، راحله حقیقی، معاون روابط عمومی سیدپیمان خادم‌الحسینی، عضو شورای طرح و برنامه و آتنا عبدالوند، مدیر امور اجرایی انجمن سواد رسانه‌ای ایران.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد