درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 03:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40937صفحه نخست » پنجشنبه، 7 آذر 1398 - 10:12
ضرورت ایجاد سازمان مجازی برای تقویت سواد رسانه‌ای
مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای گفت: ساختار جدید انجمن سواد رسانه‌ای به شکلی طراحی شده که با استفاده از تشکیل سازمان مجازی فعالیت‌ها در حوزه افزایش سواد رسانه‌ای جامعه شتاب و سرعت بیشتری گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای گفت: ساختار جدید انجمن سواد رسانه‌ای به شکلی طراحی شده که با استفاده از تشکیل سازمان مجازی فعالیت‌ها در حوزه افزایش سواد رسانه‌ای جامعه شتاب و سرعت بیشتری گیرد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری مهر، سیدمرتضی موسویان عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران گفت: هر چند در ۳ سال گذشته برنامه‌ها و اقدامات مناسبی توسط مدیران انجمن برای افزایش سواد رسانه‌ای عموم مردم جامعه و نخبگان طراحی شده است اما در دور جدید فعالیت‌های انجمن تلاش خواهد شد تا با تقویت پورتال انجمن، ارجاع متقاضیان عضویت به پورتال و تولید محتوا و عرضه آن از طریق پورتال، گام‌های جدی‌تری برای افزایش سواد رسانه‌ای با بهره‌گیری از فضای مجازی برداشته شود.

مدیر عامل سابق انجمن سواد رسانه‌ای ایران گفت: هم اکنون دفاتر انجمن سواد رسانه‌ای ایران در تهران و ۱۵ استان دیگر فعال است و این دفاتر در اجرای برنامه‌های معاونت‌های تخصصی انجمن خصوصا معاونت آموزش نقش اصلی و محوری دارند.

موسویان اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران قصد داشتند آقای افراسیابی همچنان به عنوان مدیر عامل به کار خود ادامه دهد اما او به دلیل مسئولیت‌هایی که در دولت و دانشگاه برعهده گرفته بودند ادامه فعالیت اجرایی خود در انجمن را به صلاح ندانستند.

مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ و مهارت‌های سواد رسانه‌ای در حال حاضر نیاز اساسی کشور است، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا معاونان انجمن با نمایندگان انجمن سواد رسانه‌ای در استان‌ها تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند و شاخص‌های دقیقی را برای فعالیت دفاتر استانی انجمن طراحی کنند.

موسویان در ادامه معاونان و مدیران جدید انجمن سواد رسانه‌ای ایران را به شرح زیر معرفی کرد:

محمدمهدی فتوره‌چی، معاون امور پژوهش، سیدتقی کمالی، معاون برنامه‌ریزی و بهبود عملکرد، لیلا وصالی، معاون امور آموزش، امیر یوسفی، معاون امور کارگروه‌ها، مرتضی کارآموزیان، معاون امور رویدادها، علی محمد رجبی، معاون امور محتوا، راحله حقیقی، معاون روابط عمومی سیدپیمان خادم‌الحسینی، عضو شورای طرح و برنامه و آتنا عبدالوند، مدیر امور اجرایی انجمن سواد رسانه‌ای ایران.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد