درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40881صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 3 آذر 1398 - 23:20
طرحی نو و خلاقانه در تبلیغات تیزری با رعایت ظرافت‌های برندینگ
یاسمن عارف - در این ویدیو، ثانیه به ثانیه، حس انسان‌دوستی، کمک به همنوعان، ارزش‌های انسانی و اهمیت انجام وظیفه مسئولیت اجتماعی، مخاطب را تا آخرین لحظه نظاره‌گر این ویدئو کرده و پیامش را با رعایت ظرافت‌های برندینگ بیان می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| این‌که چگونه و با چه تکنیک و روشی به مشتریان هدف خدمت‌رسانی کنیم، مسئله اصلی تحقیقات بازاریابی است. با قراردادن مزیت‌ها به عنوان معیار می‌توان در فضای این روزها، گوی سبقت را از رقبا ربود و موفق‌تر عمل کرد.


سازنده این تیزر دیدنی و خوش‌ساخت، یک شرکت بیمه است. در این ویدیو، ثانیه به ثانیه، حس انسان‌دوستی، کمک به همنوعان، ارزش‌های انسانی و اهمیت انجام وظیفه مسئولیت اجتماعی، مخاطب را تا آخرین لحظه نظاره‌گر این ویدئو کرده و پیامش را با رعایت ظرافت‌های برندینگ بیان می‌کند. این شرکت خدمات‌رسان، با تاکید بر کمک و ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان و هموطنان، با زبانی زیبا اعلام کرده که در مواجهه با مردم و جامعه، از یک جنس هستند.


آنچه به خوبی در این کلیپ دیده می‌شود اثربخشی این تبلیغ در به کاربردن نشانه‌هاست. این کلیپ با استفاده از عکس‌های زلزله آذربایجان، شعر و صدای تاثیرگذار شهریار و به زبان بومی آنان، همدردی و آمادگی ارائه مشاوره رایگان خدمات بیمه‌ای را با مردم این مرزوبوم اعلام کرده است.


عدم اهمیت نام شرکت به عنوان ارائه دهنده خدمات نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که در این ویدئو به آن اشاره شده و بسیار ساده بیان می‌کند که مهم نیست از چه شرکتی خدمات بیمه دریافت می‌کنید! و می‌گوید ما به شما می‌گوییم که چگونه از خدمات شرکت‌های بیمه استفاده کنید که سبب می‌شود جامعه مشتریان هدفش بزرگتر شود.


این امر در برندینگ بسیار حائز اهمیت است چرا که این تبلیغ برای مشتریان، در فرآیند تصمیم‌گیری و خرید، در مقایسه با رقبا بسیار موثرتر خواهد بود.


بنابراین، روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی سازمان و جامعه باید بتوانند نقش دیده‌بانی خود را به خوبی ایفا کرده و با رصد شرایط اجتماعی و محیط پیرامون کسب و کار سازمان متبوع خود، معضلات، نقایص و محرومیت‌ها را شناسایی کرده و جهت رفع یا کاهش آنها برنامه‌ریزی نمایند که در این راستا انتخاب روشی کاربردی در برندینگ و عدم به کارگیری شیوه‌های نخ‌نما و پرهزینه این روزهای بنگاه‌های اقتصادی و نیز، ساده و مردمی بودن آن، مزیتی انکار ناپذیر است.


از سوی دیگر، شبکه اطلاع‌رسانی روابط عمومی ایران (شارا) که در پایگاه اندیشه خود، مسئولیت اجتماعی کارگزاران روابط عمومی را در قبال جامعه، مردم و فعالیت‌های ارتباطی فقط در مقابل سازمان و نظام مدیریتی حاکم برآن نمی‌داند و بخش مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را به منظور تبیین و انعکاس این وظیفه مهم و فراموش شده روابط عمومی‌ها در نظر گرفته است؛ کار هوشمندانه روابط عمومی بیمه ملت را در حوزه انجام مسئولیت اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر به هموطنان آسیب‌دیده آذربایجان؛ که با رعایت ظرافت‌های برندینگ به انجام رسیده، کاری متفاوت دانسته و تحسین می‌کند.

*لینک آپارات برای نمایش تیزر: https://www.aparat.com/v/azHXn
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد