درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40855صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 10 بهمن 1398 - 21:26
سه مهارت حرفه ای نسل بعدی PR
مهارت های معمول یک کارشناس روابط عمومی از ایجاد محتوا تا روابط رسانه ای و تحقیق می باشد. با این حال، روزهای تکیه بر روابط رسانه های به دست آمده از بین رفته اند. البته انتشار مطبوعات و جستجوگرها، البته، همچنان مطرح است، و ترکیب تصاویر خلاق و ویدئو ثابت کرده است که به شدت افزایش یافته است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با تغییر چشم انداز رسانه ها، حرفه ای های PR باید سازگار باشند.

مهارت های معمول یک کارشناس روابط عمومی از ایجاد محتوا تا روابط رسانه ای و تحقیق می باشد. با این حال، روزهای تکیه بر روابط رسانه های به دست آمده از بین رفته اند. البته انتشار مطبوعات و جستجوگرها، البته، همچنان مطرح است، و ترکیب تصاویر خلاق و ویدئو ثابت کرده است که به شدت افزایش یافته است.

این به این معنی است که کارکنان جدید روابط عمومی نیاز به توسعه یک مهارت جدید برای ایجاد یک شغل پر رونق دارند.

در اینجا سه ​​مهارت وجود دارد که همه امیدوارند که روابط عمومی باید توسعه یابد:

1. مهارت های بازاریابی
همانطور که روابط عمومی و بازاریابی هماهنگ تر می شوند، حرفه ای های روابط عمومی نیاز به درک چشم انداز رسانه ها را فراتر از بخش سنتی کسب می کنند.

رسانه پرداخت شده مهم است، زیرا در کنار رسانه های به دست آمده و متعلق به آن کار می کند و درهایی را برای مخاطبان جدید باز می کند که در غیر این صورت بسته می شوند. هدف هر مشتری این است که تا حد امکان افزایش آگاهی برند را بالا ببریم.

2. طراحی گرافیک / ویرایش ویدئو.
 تولید و انتشار محتوای ویدئوهای سفارشی با کیفیت از جمله فنون متنوع و مفید هستند که حرفه ای ارتباطات می توانند استفاده کنند. در حقیقت، مطالعات نشان داده است که فقط با قرار دادن یک ویدئو در صفحه فرود سازمان، نرخ بازدی تا 80 درصد افزایش یابد، در حالی که اضافه کردن یک ویدیو به ایمیل بازاریابی می تواند میزان کلیک تا میزان 200-300 درصد افزایش دهد.

3. تجزیه و تحلیل داده ها
تأثیر پیام بدون اندازه گیری نمی تواند واقعا درک شود. هنگامی که کمپین در حال اجراست، مشتریان می خواهند بدانند که چگونه این کمپین کار می کند و نتایج آن چه بوده است.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد