درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 10:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40855صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 10 بهمن 1398 - 21:26
سه مهارت حرفه ای نسل بعدی PR
مهارت های معمول یک کارشناس روابط عمومی از ایجاد محتوا تا روابط رسانه ای و تحقیق می باشد. با این حال، روزهای تکیه بر روابط رسانه های به دست آمده از بین رفته اند. البته انتشار مطبوعات و جستجوگرها، البته، همچنان مطرح است، و ترکیب تصاویر خلاق و ویدئو ثابت کرده است که به شدت افزایش یافته است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با تغییر چشم انداز رسانه ها، حرفه ای های PR باید سازگار باشند.

مهارت های معمول یک کارشناس روابط عمومی از ایجاد محتوا تا روابط رسانه ای و تحقیق می باشد. با این حال، روزهای تکیه بر روابط رسانه های به دست آمده از بین رفته اند. البته انتشار مطبوعات و جستجوگرها، البته، همچنان مطرح است، و ترکیب تصاویر خلاق و ویدئو ثابت کرده است که به شدت افزایش یافته است.

این به این معنی است که کارکنان جدید روابط عمومی نیاز به توسعه یک مهارت جدید برای ایجاد یک شغل پر رونق دارند.

در اینجا سه ​​مهارت وجود دارد که همه امیدوارند که روابط عمومی باید توسعه یابد:

1. مهارت های بازاریابی
همانطور که روابط عمومی و بازاریابی هماهنگ تر می شوند، حرفه ای های روابط عمومی نیاز به درک چشم انداز رسانه ها را فراتر از بخش سنتی کسب می کنند.

رسانه پرداخت شده مهم است، زیرا در کنار رسانه های به دست آمده و متعلق به آن کار می کند و درهایی را برای مخاطبان جدید باز می کند که در غیر این صورت بسته می شوند. هدف هر مشتری این است که تا حد امکان افزایش آگاهی برند را بالا ببریم.

2. طراحی گرافیک / ویرایش ویدئو.
 تولید و انتشار محتوای ویدئوهای سفارشی با کیفیت از جمله فنون متنوع و مفید هستند که حرفه ای ارتباطات می توانند استفاده کنند. در حقیقت، مطالعات نشان داده است که فقط با قرار دادن یک ویدئو در صفحه فرود سازمان، نرخ بازدی تا 80 درصد افزایش یابد، در حالی که اضافه کردن یک ویدیو به ایمیل بازاریابی می تواند میزان کلیک تا میزان 200-300 درصد افزایش دهد.

3. تجزیه و تحلیل داده ها
تأثیر پیام بدون اندازه گیری نمی تواند واقعا درک شود. هنگامی که کمپین در حال اجراست، مشتریان می خواهند بدانند که چگونه این کمپین کار می کند و نتایج آن چه بوده است.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد