درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 04:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40836صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 14 آذر 1398 - 07:41
تبدیل مشتری به طرفدار
طرفداران دوست دارند اشتیاق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آنها به مهمترین وکیل مدافع نام تجاری تبدیل می شوند، زیرا آنها نمی توانند تعطیل شوند. دیوید مهرمن اسکات، نویسنده فنون دموکراتیک، با تأکید بر "انسان" می گوید: "مردم برای برقراری ارتباط واقعی، گرسنه هستند."
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک طرفدار سرسخت بیش از هزاران نفر از افراد معمولی ارزش دارد. طرفداری واقعی یک اشتیاق است و مانند هر چیز دیگری می تواند شما را به برند و طرفداران دیگر پیوند دهد.

 

مهمتر از همه، طرفداران دوست دارند اشتیاق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آنها به مهمترین وکیل مدافع یک نام تجاری تبدیل می شوند، زیرا آنها نمی توانند تعطیل شوند. دیوید مهرمن اسکات، نویسنده کتاب "فنون دموکراتیک، با تأکید بر "انسان" می گوید: "مردم برای برقراری ارتباط واقعی، گرسنه هستند."

اعتماد سازی
دولت مضمحل شده، نقض حریم خصوصی و رسوایی های شرکت ها و سازمانها که همگی توسط چرخه خبری بی امان تقویت می شوند، در عین ایجاد پارگی عمیق و نمایاندن بی کفایتی، اعتماد عمومی به موسسات و نام های تجاری در همه سطوح را از بین می برند و خوشبختانه استثناپذیر نیست.

ارایه دیدگاه، نه تنها ارایه اطلاعات
اگرچه اطلاعات همیشه مهم است اما امروز "ارایه دیدگاه" مهمتر شده است. مطمئناً همه چیز باید در دسترس باشد حتی در مورد خدمات و محصولاتی که نیاز به آموزش دارند. بعلاوه برای مثال، نوع صحیح داستان پردازی می تواند عامل نامشهود انگیزه، دیدگاه و - چه اشکالی دارد حتی- سرگرمی ساده ای را برای شما ایجاد کند؛ چرا که تلاش دارد به خواسته های همه مردم توجه کند و مهمتر از آن در پی تحقق آن باشد.

اتصال نقاط
هوش مصنوعی نمی تواند استعاره ها و طرح های اصلی را که اصول اساسی قصه گویی است، درک کند و ممکن است هرگز نتواند دو چیز کاملاً متفاوت را به هم متصل کند تا چیز جدیدی شکل بگیرد که همان ذات خلاقیت است. به همین دلیل همواره نوآوری به روش های معنادار همیشه به انسان تعلق خواهد داشت.

بنابراین، حداقل 100 سال دیگر از روبات ها نترسید و راحت باشید. در یک بازار ناامیدکننده شلوغ؛ بر سرعت، کارآیی و بهره وری تاکید کنید. ما باید خودمان را آزاد کنیم تا آنچه را که واجد شرایط آن هستیم به صورت منحصر به فرد انجام دهیم.

منبع:  https://www.publicrelationstoday.com
مترجم: مریم میرعبدالحق

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد