درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:29   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40836صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 14 آذر 1398 - 08:17
تبدیل مشتری به طرفدار
طرفداران دوست دارند اشتیاق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آنها به مهمترین وکیل مدافع نام تجاری تبدیل می شوند، زیرا آنها نمی توانند تعطیل شوند. دیوید مهرمن اسکات، نویسنده فنون دموکراتیک، با تأکید بر "انسان" می گوید: "مردم برای برقراری ارتباط واقعی، گرسنه هستند."
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک طرفدار سرسخت بیش از هزاران نفر از افراد معمولی ارزش دارد. طرفداری واقعی یک اشتیاق است و مانند هر چیز دیگری می تواند شما را به برند و طرفداران دیگر پیوند دهد.

 

مهمتر از همه، طرفداران دوست دارند اشتیاق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آنها به مهمترین وکیل مدافع یک نام تجاری تبدیل می شوند، زیرا آنها نمی توانند تعطیل شوند. دیوید مهرمن اسکات، نویسنده کتاب "فنون دموکراتیک، با تأکید بر "انسان" می گوید: "مردم برای برقراری ارتباط واقعی، گرسنه هستند."

اعتماد سازی
دولت مضمحل شده، نقض حریم خصوصی و رسوایی های شرکت ها و سازمانها که همگی توسط چرخه خبری بی امان تقویت می شوند، در عین ایجاد پارگی عمیق و نمایاندن بی کفایتی، اعتماد عمومی به موسسات و نام های تجاری در همه سطوح را از بین می برند و خوشبختانه استثناپذیر نیست.

ارایه دیدگاه، نه تنها ارایه اطلاعات
اگرچه اطلاعات همیشه مهم است اما امروز "ارایه دیدگاه" مهمتر شده است. مطمئناً همه چیز باید در دسترس باشد حتی در مورد خدمات و محصولاتی که نیاز به آموزش دارند. بعلاوه برای مثال، نوع صحیح داستان پردازی می تواند عامل نامشهود انگیزه، دیدگاه و - چه اشکالی دارد حتی- سرگرمی ساده ای را برای شما ایجاد کند؛ چرا که تلاش دارد به خواسته های همه مردم توجه کند و مهمتر از آن در پی تحقق آن باشد.

اتصال نقاط
هوش مصنوعی نمی تواند استعاره ها و طرح های اصلی را که اصول اساسی قصه گویی است، درک کند و ممکن است هرگز نتواند دو چیز کاملاً متفاوت را به هم متصل کند تا چیز جدیدی شکل بگیرد که همان ذات خلاقیت است. به همین دلیل همواره نوآوری به روش های معنادار همیشه به انسان تعلق خواهد داشت.

بنابراین، حداقل 100 سال دیگر از روبات ها نترسید و راحت باشید. در یک بازار ناامیدکننده شلوغ؛ بر سرعت، کارآیی و بهره وری تاکید کنید. ما باید خودمان را آزاد کنیم تا آنچه را که واجد شرایط آن هستیم به صورت منحصر به فرد انجام دهیم.

منبع:  https://www.publicrelationstoday.com
مترجم: مریم میرعبدالحق

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد