درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40799صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 24 آبان 1398 - 11:57
نتایج یک تحقیق جدید/ رشد کند مغزی کاربران خردسال رسانه‌های تصویری!
تحقیقات پژوهشگران نشان داد مغز کودکان ۳-۵ ساله‌ای که روزانه بیش از یک ساعت در معرض رسانه های تصویری (موبایل، تبلت، تلویزیون و کامپیوتر) هستند نسبت به همسالان خود بسیار کندتر رشد می کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تحقیقات پژوهشگران نشان داد مغز کودکان ۳-۵ ساله‌ای که روزانه بیش از یک ساعت در معرض رسانه های تصویری (موبایل، تبلت، تلویزیون و کامپیوتر) هستند نسبت به همسالان خود بسیار کندتر رشد می کند.
 
 انجمن پزشکی آمریکا نتایج این پژوهش را در نشریه ی تخصصی سلامت اطفال با نام JAMA Pediatrics به چاپ رسانده است.
 
 دانشمندان بوسیله نوع خاصی از تصویربرداری مغناطیسی از مغز (MRI) مشاهده کردند که ماده سفید مغز که مسئول یادگیری مهارت‌های رفتاری و رشد زبان است در کودکانی که زمان بیشتری را صرف استفاده از صفحه نمایش کرده اند بسیار کمتر رشد نموده است. سابق بر این نیز تحقیقات حاکی از این بود که کودکانی که بیش از حد به تماشای جعبه تلویزیونی مینشینند در تمرکز و فکرکردن شفاف ناتوان هستند.
 
 پزشک و محقق بیماریهای کودکان درایالت کنتاکی آمریکا، دکتر جان هوتون، می‌گوید: این مهم است چرا که مغز بیش از همه در پنج سال اول زندگی رشد می‌کند. این زمانی است که مغز خیلی حالت نرم و قالب‌پذیر دارد و همه‌چیز را جذب می‌کند.
 
 وی با ابراز نگرانی از اینکه امروز نمایشگر‌ها همه‌جا حتی در رختخواب، به هنگام غذا خوردن، حضور در خودرو یا در زمین بازی نیز کودکان را تعقیب می‌کنند، افزود: حدود ۹۰ درصد از کودکان از سال اول زندگی به صفحه‌های نمایشگر چشم می‌دوزند.
 
 وجود تلویزیون در اتاق نوزاد نیز تاثیری منفی در توانایی‌های او در بازی و تعامل دارد برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از این رسانه‌ها ، پزشکان توصیه کرده‌اند نوزادان زیر ۱۸ ماه به هیچ عنوان در معرض نمایشگرها نباشند.
 
 استفاده از نمایشگرها با توصیه‌ها‌ی کارشناسان برای یادگیری کلمات در کودکان ۲ ساله حتما به صورت مشترک با والدین انجام شود. و در کودکان 3-5 سال نیز پزشکان یک ساعت استفاده در روز و تحت نظارت والدین، کافی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد