درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 20:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40736صفحه نخست » خبر یکشنبه، 18 آبان 1398 - 12:59
رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی: پاسخگویی فولاد مبارکه به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است
اسوتلانا استاوروا گفت: پیش از هرچیز باید بگویم بسیار شگفت‌انگیز است که این شرکت همانند یک شهروند خوب به وظایف خود در قبال جامعه در حوزه‌های ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و سایر موارد عمل می‌کند. پاسخگویی این شرکت به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه اصفهان در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: باعث افتخار است که در سفر به ایران از نزدیک بزرگ‌ترین کارخانۀ فولادسازی خاورمیانه و شمال آفریقا را می‌بینم.

اسوتلانا استاوروا گفت: پیش از هرچیز باید بگویم بسیار شگفت‌انگیز است که این شرکت همانند یک شهروند خوب به وظایف خود در قبال جامعه در حوزه‌های ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و سایر موارد عمل می‌کند. پاسخگویی این شرکت به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است.


وی نظم و انضباط و یکپارچگی حاکم در فولاد مبارکه و عملکرد خوب کارکنان را یکی دیگر از نقاط قوت این شرکت دانست و تصریح کرد: ویژگی برجسته‌ای که در فولاد مبارکه دیده می‌شود این است که کل فرایند این شرکت از روند تولید تا حتی کاشت درختان در آن حساب‌شده است.


رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی با بیان این‌که عملکرد فولاد مبارکه در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد این شرکت همگام با فناوری و دانش روز دنیا در حال حرکت است، گفت: استارت‌آپ‌ها بخش مهمی از اقتصاد جهانی را تشکیل می‌دهند و روابط عمومی‌ها نیز می‌توانند از ظرفیت آن‌ها استفاده کنند. اگرچه استارت‌آپ‌ها در آغاز کار کوچک‌اند و برای راه‌اندازی نیاز به حمایت دارند، اما در ادامه می‌توانند در بسیاری از بخش‌ها سازمان‌ها را یاری کنند.


وی در همین خصوص و با تأکید بر این‌که در کشور ایران نیز استارت‌آپ‌ها از ظرفیت زیادی برخوردارند، تصریح کرد: آن‌ها می‌توانند به روابط عمومی‌ها کمک کنند تا داستان سازمان را به شکل بسیار بهتر و اثربخش‌تری برای جامعه روایت کنند. در اروپا نیز ما مشاهده می‌کنیم که بیش از 50 درصد استارت‌آپ‌ها در ابتدا با مشکل مواجه می‌شوند، اما چنانچه به‌درستی حمایت و به کار گرفته شوند، می‌توانند در فرایندها و خلق ارزش‌ها آثار شگفت‌انگیزی بگذارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد