درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 12:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40692صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 آبان 1398 - 14:22
مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس: روابط عمومی ها باید مدیران را به سمت پاسخگو بودن پیش ببرند
مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در شصت و نهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی استان در سالن دانشگاه شهید رجایی فرهنگیان با اشاره به جایگاه روابط عمومی در ادارات گفت: روابط عمومی ها باید مدیران را به سمت پاسخگو بودن پیش ببرند و آنها را در گفتگوی دو سویه با مردم ترغیب کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مسئولان روابط عمومی ها باید با دانش فنی روابط عمومی و با انواع ادبیات آشنایی نسبی داشته باشند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در شصت و نهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی استان در سالن دانشگاه شهید رجایی فرهنگیان با اشاره به جایگاه روابط عمومی در ادارات گفت: روابط عمومی ها باید مدیران را به سمت پاسخگو بودن پیش ببرند و آنها را در گفتگوی دو سویه با مردم ترغیب کنند.


پدرام پاک آیین افزود : بسیاری از مردم و مدیران با فعالیت و کارکرد روابط عمومی ها آشنایی ندارند و نگاه آنها به این موضوع نگاهی تدارکاتی و تشریفاتی است.


دبیر انجمن فرهنگی روابط عمومی استان در این همایش با اشاره به شرکت بیش از 200 مدیر روابط عمومی در این همایش گفت:تلاش می کنیم تا جایگاه روابط عمومی ها را پررنگ تر و پویاتر کنیم.


در حاشیه این مراسم از محمد امین رمضانی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اصفهان به دلیل ساخت مستند خام فروشی با همکاری روابط عمومی ذوب آهن اصفهان تجلیل شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد