شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير كل فرهنگي و روابط عمومي مجلس: روابط عمومي ها بايد مديران را به سمت پاسخگو بودن پيش ببرند
یکشنبه، 12 آبان 1398 - 14:58 کد خبر:40692
مدير كل فرهنگي و روابط عمومي مجلس شوراي اسلامي در شصت و نهمين گردهمايي مديران روابط عمومي استان در سالن دانشگاه شهيد رجايي فرهنگيان با اشاره به جايگاه روابط عمومي در ادارات گفت: روابط عمومي ها بايد مديران را به سمت پاسخگو بودن پيش ببرند و آنها را در گفتگوي دو سويه با مردم ترغيب كنند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مسئولان روابط عمومي ها بايد با دانش فني روابط عمومي و با انواع ادبيات آشنايي نسبي داشته باشند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاري صدا و سيما؛ مدير كل فرهنگي و روابط عمومي مجلس شوراي اسلامي در شصت و نهمين گردهمايي مديران روابط عمومي استان در سالن دانشگاه شهيد رجايي فرهنگيان با اشاره به جايگاه روابط عمومي در ادارات گفت: روابط عمومي ها بايد مديران را به سمت پاسخگو بودن پيش ببرند و آنها را در گفتگوي دو سويه با مردم ترغيب كنند.


پدرام پاك آيين افزود : بسياري از مردم و مديران با فعاليت و كاركرد روابط عمومي ها آشنايي ندارند و نگاه آنها به اين موضوع نگاهي تداركاتي و تشريفاتي است.


دبير انجمن فرهنگي روابط عمومي استان در اين همايش با اشاره به شركت بيش از 200 مدير روابط عمومي در اين همايش گفت:تلاش مي كنيم تا جايگاه روابط عمومي ها را پررنگ تر و پوياتر كنيم.


در حاشيه اين مراسم از محمد امين رمضاني خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما اصفهان به دليل ساخت مستند خام فروشي با همكاري روابط عمومي ذوب آهن اصفهان تجليل شد.