درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:19   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40550صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 1 آبان 1398 - 08:03
چگونه نتایج روابط عمومی را به مدیران و رهبران خود نشان دهید؟
بر اساس گزارش های ۲۰۱۹، ۶۸ درصد از متخصصان روابط عمومی احساس می کنند با ارایه نتایج قابل اندازه گیری بیشتری به تیم اجرایی خود می توانند ارزش روابط عمومی را نشان دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| اما حداد |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| متخصصان صنعت روابط عمومی می گویند اثبات بازگشت سرمایه برای مدیران ارشد یک نگرانی اساسی است. در اینجا به شما خواهیم گفت چگونه می توانید ارزش روابط عمومی را در ذهن تصمیم گیرندگان سازمان خود برجسته و حفظ کنید.


بر اساس گزارش های ۲۰۱۹، ۶۸ درصد از متخصصان روابط عمومی احساس می کنند با ارایه نتایج قابل اندازه گیری بیشتری به تیم اجرایی خود می توانند ارزش روابط عمومی را نشان دهند.


با این حال تحقیقات انجام شده توسط North American Communication Monitor، نشان می دهد کمتر از نیمی از متخصصان روابط عمومی، ارایه اطلاعات به مدیریت عالی را وظیفه اصلی شغل خود می دانند.


گرچه بیشتر افراد در این زمینه موافق هستند که ارایه اطلاعات بیشتر به مدیران کلیدی و ذینفعان به این حوزه کمک می کند تا به رسمیت شناخته شوند، اما تعداد بسیار کمی از افراد به طور مرتب این کار را انجام می دهند.


ما با کایل میلر، مدیر پروژه که پیشتاز استراتژی روابط عمومی دیجیتال در کلینیک کلیولند است، این موضوع را بررسی کردیم. تمرکز تیمش بر روی تقویت داستان ها و فیلم های مستحکم، اینفوگرافیک های تحقیقی و موارد دیگر در بسترهای رسانه های اجتماعی است.


اندازه گیری و ارایه گزارش نتایج به رهبران یکی از کارهای مهم برای میلر و تیم وی است.


وی می گوید: "من عاشق اعداد هستم."


وی توضیح داد: "شماره ها قدرتمند هستند. اعداد در واقع داستانی را روایت می کنند که شما نمی توانید آن را بگویید، مگر اینکه در شماره ها تفحص کنید."

سوال تکراری
روابط عمومی در زمان واقعی اتفاق می افتد. اخبار منتظر نمی مانند و بارها گزارش می شوند بنابراین نباید صبر کنید.


با توجه به گزارش های ۲۰۱۹، یک سوم تیم های اجرایی انتظار دارند حداقل به صورت هفتگی در مورد اقدامات روابط عمومی اطلاع رسانی شود. فراتر از آن، تقریباً یک چهارم از افراد متخصص روابط عمومی در نظرسنجی گفته اند که تیم های اجرایی آنها می خواهند روزانه به آنها اطلاع رسانی کنند.


میلر می گوید: "گروه ما گزارش ماهانه ای را ارایه می کند که نمایش سطح بالایی از تعداد بیشماری از آن ماه در مناطق مختلف را نشان می دهد که به مدیر اجرایی، مدیر ارشد بازاریابی و دیگر رهبران کلیدی انتقال داده می شود." "به صورت دیجیتالی نیز من یک گزارش جداگانه و عمیق تر برای تیم مان تهیه می کنم."

تهیه گزارشهای اجرایی
روابط عمومی استراتژیک نیاز به ارزیابی مداوم عملکرد دارد.


علاوه بر ارایه بینش ارزشمند در مورد تأثیر تلاش های روابط عمومی، به اشتراک گذاری گزارش های خوب با مدیران کلیدی در سازمان شما (و انجام این کار غالباً) می تواند به شما در نشان دادن ارزش روابط عمومی و لابی برای بودجه بیشتر کمک کند.


مشکل؟ تقریباً سه چهارم (۷۲ درصد) متخصصان روابط عمومی اعتراف کردند که در سنجش تأثیر کسب و کار مشکل دارند. اگر در حال تهیه گزارشی برای تیم اجرایی خود هستید، مهم است بدانید که آنها به دنبال چه چیزی هستند.

اندازه گیری ها
اگر قبلاً این کار را نکرده اید، اهداف یک کمپین روابط عمومی مشخص را تعیین کنید تا زمینه بیشتری را فراهم آورید، به خصوص اگر این یک تلاش جدید باشد که ممکن است در آینده به منابع اضافی نیاز داشته باشد.


به عنوان مثال، بعد از شروع یک برنامه آزمایشی برای اطلاع رسانی، کلینیک میلر در کلیولند می دانست که چگونه گزارش گیری دقیق و مداوم می تواند برای رشد پروژه مهم باشد. تیم وی با نشان دادن موفقیت برنامه به طور مرتب از طریق گزارشهای پیشرفت توانست کارمندان تمام وقت دیگری را برای تولید داستان های بیشتر استخدام کند.

برآورده کردن انتظارات از گزارش
بسیاری از گزارش ها از طریق روش های غیر رسمی مانند ایمیل یا برنامه های پیام رسانی با تیم به اشتراک گذاشته می شوند. با یک تیم اجرایی کار کنید تا تعیین کنید که چه زمانی و هر چندوقت یکبار ارایه گزارش رسمی تر ضروری است.
این ممکن است شما را مجبور کند چندین گزارش مختلف را در هر ماه جمع کنید و هر یک حاوی اطلاعات مختلفی است که برای ذینفعان مختلف در نظر گرفته شده است.

منبع: https://www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد