درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 00:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40514صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 27 مهر 1398 - 10:43
عسل را به اندازه مصرف کنید
خوردن عسل، اغلب به عنوان یک ماده مغذی و مفید، طرفداران بسیاری دارد اما باید بدانید که بهترین حالت مصرف روزانه عسل، نصف قاشق چای خوری است و بیشتر از آن توصیه نمی شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| خوردن عسل، اغلب به عنوان یک ماده مغذی و مفید، طرفداران بسیاری دارد اما باید بدانید که بهترین حالت مصرف روزانه عسل، نصف قاشق چای خوری است و بیشتر از آن توصیه نمی شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از وله، عسل، بیشتر وقتها همراه خوردنی ها برای کاهش مقدار کالری، به مصرف می رسد و با خاصیت شیرینی طبیعی خود، جایگزین شیرینی های مصنوعی می شود. اغلب افراد دوست دارند این ماده طبیعی شیرین را با چای مصرف کنند اما بهترین حالت مصرف عسل روزانه، نیم قاشق چای خوری است.
 
 با وجود آنکه عسل به عنوان یک شیرینی طبیعی محبوب و سالم تر از شکر شهرت دارد، غذای چندان عالی نیست چون از نظر علمی خاصیت خود شکر را ندارد.
 
 علیرغم اینکه هر دو ماده، حاوی گلوکز و فروتوز هستند شکر به جز ترکیب هیدرونات موجود در آن، حاوی هیچگونه ارزش غذایی نیست و عسل نیز ویتامین یا ماده معدنی ندارد.
 
 تفاوت هایی بین شکر و عسل وجود دارد. مثلا عسل بیشتر از شکر فلوکتوز دارد و شیرینیش بیشتر است. به هرحال هر شخصی بنا به تشخیصش یکی از این دو ماده را انتخاب می کند.
 
 اما لازم است برای انتخاب شیرینی مورد نظر قهوه به این نکات توجه کنید:
 
 عسل سرشار از آنتی اکسیدانت است که از التهاب جلوگیری می کند، به همین دلیل مانع بروز بسیاری عوامل ضد سلامت می شود و به ایجاد تاثیر مثبت در ایمنی بدن کمک می کند.
 
 در مقایسه با شکر که درصد چربی و پروتئین آن صفر است، عسل مغذی تر است اما تاثیر آن زیاد نیست.
 
 یک قاشق چای خوری عسل، حاوی 22 کالری است در حالی که این مقدار شکر تنها حاوی 16 کالری است.
 
 مقدار مصرف عسل به میزان کم در طول روز برای سلامتی بهتر است، چون مصرف زیاد آن منجر به دیابت، چاقی و حملات قلبی می شود.
 
 در مصرف روزانه عسل همراه با قهوه زیاده روی نکنید چون بعضی افراد قهوه زیاد مصرف می کنند نباید هر بار به آن عسل اضافه کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد