درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:21   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40440صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 28 بهمن 1398 - 17:05
کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" تالیف نوآ جی گلداشتاین- استیو جی مارتین، رابرت بی سیالدینی و ترجمه حنانه باقریان بزودی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" تالیف نوآ جی گلداشتاین- استیو جی مارتین، رابرت بی سیالدینی و ترجمه حنانه باقریان بزودی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: اگر دنیا صحنه نمایش باشد، تغییرات کوچک در دیالوگ های شما می توانند موجب تغییرات چشمگیر شوند.

لطیفه ای قدیمی است که هنری یانگمن درباره محل اقامت شب قبل خود می گوید:" چه هتلی! حوله ها آنقدر بزرگ و کرکی هستند که به سختی می توانم چمدان خود را ببندم."


اگرچه در طی چند سال گذشته، این دو راهی اخلاقی که میهمانان هتل با آن روبرو می شدند تغییر کرده است امروزه، این که آیا حوله های هتل را با خود ببرند یا نه جای خود را به این سوال داده که آیا در طی اقامت خود حوله ها را مجددا استفاده نمایند یا درخواست تعویض حوله خود با حوله نو بدهند.

 

با قبول روافزون برنامه های محیط زیستی توسط هتل ها، از تعداد بیشتری از مسافران خواسته می شود که از حوله های خود مجددا استفاده کنند، به نگهداری از منابع کمک کنند، انرژی ذخیره کنند و مقدار آلاینده ها مربوط به مواد شوینده که به محیط زیست وارد می شوند را کاهش دهند. در اغلب موارد، این درخواست در قالب کارتی که در حمام این میهمانان قرار می گیرد ارائه می شود.


این کارت ها بینش هایی شاخص از رازهای غالبا مخفی علم ترغیب به دست می دهند.


با تعداد نامحدود زوایا و جملات، چه جمله ای باید روی کارت نوشته شود که این درخواست را در نزد این میهمانان ترغیب برانگیزتر کند؟

 

پیش از ارائه پاسخ، که در دو فصل ابتدایی به آن می پردازیم، بیایید بپرسیم چگونه طراحان پیام های روی کارت های کوچک، میهمانان را به شرکت در این برنامه ها ترغیب می کنند. تحقیقی که روی ده ها پیام کارت های درخواست هتل ها در سراسر دنیا انجام شده نشان می دهد که غالبا این کارت ها تلاش می کنند منحصرا با تاکید بر اهمیت حفاظت از محیط زیست افراد را به بازیافت حوله ها تشویق کنند.

 

تقریبا همیشه به مهمانان اطلاع داده می شود که استفاده مجدد از حوله هایشان منابع طبیعی را از نقصان و بی نظمی بیشتر حفظ می کند. اغلب این اطلاعات با مناظری چشمگیر از عکس های مربوط به محیط زیست، از رنگین کمان گرفته تا قطرات باران و جنگل های بارانی تا حتی گوزن شمالی را شامل می شود.


در مجموع این فن ترغیب به نظر موثر می آید.

 

ادامه را با خواندن این کتاب پی بگیرید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد