درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 13:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40322صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 7 مهر 1398 - 19:54
نشست مهرماهی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
نشست مهرماهی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه امروز ۷ مهرماه به میزبانی بیمه تجارت‌نو برگزار شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست مهرماهی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه امروز ۷ مهرماه به میزبانی بیمه تجارت‌نو برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل از  روابط عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ درآغاز این جلسه که ریاست آن را مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی برعهده داشت، محمد بیانی مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو با عرض خیر مقدم به حضار و گرامی داشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشان، مراتب قدردانی خود را از تشکیل منظم و پرنتیجه جلسات شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی اعلام داشت.


پس از این مقدمه، مدیرعامل تجارت‌نو درمقام میزبان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، برگزاری گردهمایی مداوم و مثمرثمر شورای هماهنگی را مورد تقدیرقرارداد.


نیما نوراللهی قدرت روابط عمومی‌ها در شکل گیری افکار عمومی را بیش از سایر نهادها عنوان کرده و درپرداختن به این مهم گفت: پژوهشی با موضوع اینکه آیا فساد در جامعه وجود دارد یا نه؟ انجام شده که پاسخ ۸۳ درصدپرسش شوندگان مثبت بوده است. در تکمیل طرح فوق از جامعه آماری مورد تحقیق خواسته می شود مصداقی برای پاسخ خود بیاورند که تنها ۱۳ درصد می‌توانند نمونه‌ای مثال زنند، چنین نتیجه ای این واقعیت را گوشزد می‌کند که مابقی حس فساد داشته اند. اینجاست که روابط عمومی ها می‌توانند با نشان دادن واقعیت مسیر نگرش مردم را اصلاح کرده و موجب از بین رفتن حس‌های منفی مبتنی برحدسیات شوند.


وی با اشاره به اینکه درحوزه بیمه این جنس برداشت به وفور وجود دارد،گفت: در قرارداد کمیته امداد امام خمینی(ره)، یک میلیون و ۹۰۰ هزار مددجو درکل کشورتحت پوشش بیمه آتش سوزی تجارت‌نو بودندکه حدود ۶۰ هزار فقره پرونده خسارت در این رشته که عدد بزرگی است، مورد ارزیابی قرارگرفت.


مدیر عامل تجارت‌نو افزود: با وجود آنکه ارزیابی و پرداخت خسارت به خوبی پیش می رفت اما در منطقه‌ای با یک سری شبهه افکنی‌های حس عدم رضایت و بی عدالتی در آن مجموعه ایجاد شده بود که در جلسات فوری با مدیران کمیته امداد خواستار جلوگیری آن شدیم.


مدیر عامل تجارت‌نو در توضیح علت این مهم اظهارداشت: یک زمانی اعتراض قابل بررسی و بعضا جبران است اما زمانی که این حس ایجاد شد خسارت ما را آنطور که باید نمی‌دهند در آن صورت هرچقدر هم پرداخت انجام شود باز گله‌مندی های وجود خواهد داشت.


وی یکی از وظایف اصلی روابط عمومی شرکت‌های بیمه را اصلاح نگرش این دست از افراد جامعه نسبت به کارکرد بیمه ها دانسته و افزود: مدیران نگذارند این حس در بیمه گذاران و جامعه ایجاد شود که شرکت های بیمه به نوعی خسارت واقعی را برآور نکرده و یا می‌خواهند از پرداخت طفره روند.


نوراللهی پرداخت به موقع خسارت را بهترین تبلیغ برای شرکت‌های بیمه‌ عنوان کرد.


جای خالی اخبار تمیز
مدیر عامل تجارت‌نو دربخش دیگری از تحلیل نقش تاثیرگذار روابط عمومی‌ها، پاکسازی فضای اطلاع رسانی از رسانه‌های سطحی‌نگر را به دست این واحدهای سازمانی ممکن دانسته و افزود: امروز شاهدیم در برخی رسانه‌های مکتوب و مجازی منتشر کنندگان اطلاعات حال درقالب خبر، گزارش، مصاحبه و غیره دانش کافی ندارند. این دسته از افراد به جای ارائه راهکار فقط به موضوعات دامن می‌زنند و گاه به بیراهه هم می برند. یکی از مصادیق جوسازی ها این است که سالانه نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان خسارت که عدد کمی نیست از سوی شرکت های بیمه پرداخت می‌شود، کجا به این مهم اشاره شده و اطلاع رسانی درخورشانی صورت می‌گیرد. مردم کماکان معتقدند شرکت های بیمه خسارت نمی‌دهند، پس این رقم به چه کسانی تعلق می‌گیرد.


وی با تاکید بر اینکه فضای تصمیم‌گیری از حدیک نمایشگاه و همایش ها بایدفراتر رود، خواستار آن شد که از سوی شورای روابط عمومی شرکت‌های بیمه تمهیداتی اندیشده شود تا اخبار تمیز دراختیار عموم قرارگیرد.


نوراللهی همچنین پیشنهادکرد شرکت های بیمه موضوعات مختلف را با هماهنگی هم پیش برند تا در سایه این اتحاد ترویج فرهنگ که دغدغه بسیاری از فعالان این صنعت است، محقق گردد.


مدیرعامل تجارت‌نو سخنان خود را اینگونه پایان دادکه ؛کار ما خدمت به مردم است، درمان دردی از آنها و پرداخت خسارت برای تامین آرامششان.

به دل ماجرا بزنید
در ادامه، پیرو صحبت‌های مدیر عامل بیمه تجارت‌نو، مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی تاکید داشت، مدیران روابط عمومی در پر رنگ کردن چهره حمایت‌گر بیمه تلاش جدی تری داشته باشند. مصطفی زندی از آنها خواست با حضور درشعب از نزدیک درجریان رفتار پرسنل با مراجعه کنندگان قرارگیرند تا مبادا برخورد نامناسب یک کارمند این حجم از خدمت را زیر سوال برد.


وخاتمه…
در فصل پایانی هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی، جزییات شرکت درنماشگاه بورس و بانک و بیمه‌ کیش اینوکس۲۰۱۹، نحوه اجرای طرح زنگ بیمه و چگونگی برگزاری جشنواره بیمه و رسانه مورد بررسی قرارگرفته و تصمیماتی اتخاذ شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد