درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4023صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 7 خرداد 1396 - 08:53
پنج نکته بازاریابی برای برندها در ماه مبارک رمضان
با حلول ماه مبارک رمضان، بازاریابان باید بر روی کمپین‌هایی در رسانه‌های اجتماعی تمرکز کنند، زیرا مردم در این ماه بیشتر وقت خود را به گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهند.
  

شارا- با حلول ماه مبارک رمضان، بازاریابان باید بر روی کمپین‌هایی در رسانه‌های اجتماعی تمرکز کنند، زیرا مردم در این ماه بیشتر وقت خود را به گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهند.


 به گفته یک آژانس ویژه رسانه‌های اجتماعی موسوم به (The Online Project (TOP در ماه رمضان اهالی خاورمیانه تا 30 درصد بیشتر به استفاده از رسانه‌های اجتماعی روی می‌آورند.
 
 با بررسی هزاران پیام در توییتر و فیس‌بوک در نه کشور مختلف محققان دریافته‌اند که در طول ماه رمضان، مردم عصر هنگام و تقریبا ساعت 7 شب، درست قبل از افطار بیشترین فعالیت را در توییتر دارند.
 بنابراین طبیعی است که برندها بخواهند از این رشد مخاطب بهره ببرند. آن‌ها باید پیام‌هایی را ارسال کنند که محتوای آن‌ها با مخاطبان خاصی که در آن ساعت‌ها به شبکه‌های اجتماعی وارد می‌شوند متناسب بوده و سرگرم کننده یا سرشار از ارزش افزوده باشند.
 
 درحالیکه بیشتر شرکت‌ها در منطقه بر بودجه‌های تبلیغاتی خود در ماه مبارک تا 20 درصد افزوده و به برگزاری کمپین‌های غیر اینترنتی سنتی می‌پردازند، آن‌ها همچنین باید رسانه‌های اجتماعی را هدف قرار داده و به این ترتیب با کمک مشتریان خود جذابیت بیشتری بیافرینند.
 بر اساس این مطالعه پنج نکته راهنما برای بازاریابان در ماه رمضان به شرح زیر ارائه می‌شوند:
 
 1. این موضوع را درک کنید که رمضان فرصتی منحصر به فرد برای تبلیغات چه به صورت اینترنتی و چه غیر اینترنتی بوده و در نتیجه درس‌هایی که شما درباره جوامع هدف خود در سال یاد گرفته‌اید شاید در طول ماه مبارک به کار نیاید. بنابراین کمپین خود را برای استفاده بهینه از بودجه‌های تبلیغاتی تغییر دهید.
 
 2. زمان انتشار آگهی‌های تبلیغاتی خود را با مخاطبان و دستیابی به تعامل حداکثری تنظیم کنید.
 
 3. با تغییر علایق کاربر در طول ماه مبارک ترکیب محتوای خود را بهینه سازید.
 
 4. بودجه حمایت تبلیغاتی خود را درحالی در ماه رمضان افزایش دهید که در این ماه نرخ مشارکت اعضا بالاتر می‌رود.
 
 5. برای چند برابر کردن اثر تبلیغات خود دست به اجرای کمپین‌های بازاریابی ترکیبی با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون، رادیو و چاپ آگهی بزنید.
 
 mbanews.ir _ واحد بین‌الملل _ مرضیه فروتن
 www.gulfbusiness.com

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد