درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 23:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40199صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 10:15
انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد
اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای دستگاه های اجرایی شهرستان بجنورد امروز با برگزاری انتخابات، مشخص شدند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای دستگاه های اجرایی شهرستان بجنورد امروز با برگزاری انتخابات، مشخص شدند.
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ هادی اعلمی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بجنورد امروز چهارشنبه در جمع مسئولان روابط عمومی های ادارات شهرستان با اشاره به اهمیت روابط عمومی های مرکز استان گفت: باید تلاش کرد تا خدمات دولت در حوزه شهرستان بدرستی منعکس شود و برای این منظور ارتباط بیشتر روابط عمومی ادارات شهرستان بجنورد با رسانه ها ضروری است.
 
 علی قلی زاده، معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن اشاره به نقش و تاثیر گذاری روابط عمومی های شهرستان بجنورد به عنوان قلب‌های تپنده ادارات شهرستان به تشریح مهم‌ترین وظایف روابط عمومی پرداخت و افزود: استفاده از تکنولوژی روز، هماهنگی بیشتر با مدیر دستگاه به عنوان مشاور، رصد زمان و شرایط و تزریق ایده به مدیر و تلاش برای هویت دهی به روابط عمومی و جایگاه آن در دستگاه ها از جمله مهم‌ترین برنامه های یک نیروی روابط عمومی باید باشد.
 
 مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بجنورد نیز در شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی ها در ادارات گفت: روابط عمومی ها چشم و چراغ دستگاه ها هستند چرا که دوشادوش مدیران حضور دارند و یک مدیر و دستگاه از طریق روابط عمومی است که می‌تواند ارتباط سازنده و مثبت با جامعه و مردم برقرار کند و برای تحقق اهداف سازمان از مشارکت مردم بهره مند شود.
 
 حامد مسعودی فر با اشاره به تغییر فضای جامعه امروز و رسانه ای شدن اکثر مردم و پر رنگ بودن فضای مجازی افزود: نگاه مدیران نسبت به روابط عمومی باید تغییر کند و با ارتقای جایگاه روابط عمومی نسبت به ارتباط سازنده با رسانه ها و مردم و حرکت در مسیر درست اطلاع رسانی خدمات دولت تلاش کنند.
 
 در پایان این جلسه با برگزاری انتخابات؛ محمود مشکات مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد، جلال الدین مرتضوی مسئول روابط عمومی تامین اجتماعی شهرستان، محمد غفوری فرد مسئول روابط عمومی دانشگاه کوثر بجنورد، حامد شاکریان مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان و صدیقه صفری مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد به عنوان اعضای اصلی و شایان عباسی و محمد محمدپور به عنوان اعضای علی البدل شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان بجنورد به مدت دو سال انتخاب شدند.
 
 یادآور می‌شود؛ ریاست این شورا را فرماندار شهرستان و دبیری آن را مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان به عنوان اعضای ثابت برعهده دارند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد