درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:33   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39978صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 5 شهریور 1398 - 08:02
7 معضل پنهان روابط عمومی
نوشته: اسکات متیو - این روزها اگر شرکت شما اشتباهی انجام دهد، قبل از اینکه از این موضوع اطلاع پیدا کنید، در تمام صفحات فیس بوک و توییتر قرار خواهد گرفت و اکنون که شبکه های اجتماعی جریان اصلی اطلاعات هستند، شرکت ها از هر شکل و اندازه ای در معرض خطر هستند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| اسکات متیو |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| به واسطه اینکه رسانه های اجتماعی به تمام جنبه های زندگی ما در جامعه راه پیدا کرده، روابط عمومی نیز با اهمیت تر از گذشته شده است. این روزها اگر شرکت شما اشتباهی انجام دهد، قبل از اینکه از این موضوع اطلاع پیدا کنید، در تمام صفحات فیس بوک و توییتر قرار خواهد گرفت و اکنون که شبکه های اجتماعی جریان اصلی اطلاعات هستند، شرکت ها از هر شکل و اندازه ای در معرض خطر هستند.


خبر خوب این است که بسیاری از این معضلات تا زمانی که از آنها آگاه باشید و به طور جدی در جهت مبارزه با آنها گام بردارید، می توانند خنثی شوند. با این حساب بیایید به این موضوع پرداخته و به هفت معضل پنهان روابط عمومی که از رشد و پیشرفت تجارت شما جلوگیری می کنند نگاهی بیندازیم.


1. شکایت های رسانه های اجتماعی
شکایت های رسانه های اجتماعی می توانند یک مشکل بزرگ باشند، به خصوص اگر اجازه دهید آنها را بدون بررسی رها کنید. اگر می خواهید پاسخگوی شکایات در سایت های رسانه های اجتماعی باشید، مجموعه ای از پاسخ ها را برای موقعیت های مختلف تهیه کنید و بدین ترتیب می دانید چگونه در هر موقعیتی پاسخ دهید.

2. املا و گرامر نادرست
کلماتی که شرکت شما برای برقراری ارتباط با مردم استفاده می کند می تواند تأثیر زیادی در روشی داشته باشد که شما در نظر گرفته اید. در حقیقت، یک مطالعه نشان داد که یک اشتباه املایی تنها می تواند فروش آنلاین را به نصف کاهش دهد و اصطلاحات دستوری و دستور زبان در ایمیل، نامه ها و سایر مواد بازاریابی نیز می توانند باعث آسیب شوند.

3. نداشتن ارتباط با روزنامه نگاران
ایجاد روابط با روزنامه نگاران راهی عالی برای اطمینان از این است که شما اولین فردی هستید که وقتی یک داستان جدید منتشر می شود، به دلیل ارتباط با آنها از آن اطلاع پیدا می کنید و آنها به اظهار نظر شما نیاز دارند.

4- نتیجه معکوس در پست های رسانه های اجتماعی
یکی از رایج ترین اشتباهاتی که شرکت ها مرتکب می شوند این است که در زمان بروزرسانی، مطلب و چیزی را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنند که نتیجه معکوس می دهد. به همین دلیل ایده خوبی است که هرگونه به روزرسانی را قبل از ارسال آنها به صورت مضاعف مورد بررسی قرار دهید.

5. تلاش های ضعیف برای پیگیری روند
بسیاری از برندها با تکیه بر آخرین نکته سعی می کنند بدون درک کامل محتوا، در بخشی از روند شرکت کنند.

6. توجه بیش از حد به رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال در حال حاضر موضوعات داغ و دلایل خوبی هستند. در عین حال، آنها گلوله‌های جادویی نیستند که همه مشکلات شما را برطرف کنند. وقتی صحبت از روابط عمومی و روابط رسانه ای می شود، بسیاری از شرکت ها همه امیدهای خود را در شبکه های اجتماعی به دست می آورند و فراموش می کنند که روابط آفلاین هنوز هم مثل گذشته اهمیت دارد. تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید.

7. فقدان یک برنامه پاسخگو
در نهایت، اشتباهات به بهترین وجه برای ما اتفاق می افتد و هیچ راهی برای اطمینان کامل برای جلوگیری از این معضلات پنهان روابط عمومی وجود ندارد. به همین دلیل باید اطمینان حاصل کنید که برنامه ای در دست دارید تا اگر اتفاقی بیفتد، دقیقاً می دانید چه اقداماتی را باید انجام دهید تا تأثیر آن تا حد ممکن کاهش یابد. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که قوانین مدیریت بحران دائما در حال تغییر است، بنابراین باید به طور مرتب، برنامه مدیریت بحران خود را تجدید نظر کنید تا مطمئن شوید که در حد ممکن بروز است.

نتیجه
معضلات روابط عمومی می تواند تهدید بزرگی برای شرکت شما باشد، اما خبر خوب این است که دانستن نیمی از این نبرد است. اکنون که ما چند مورد از رایج ترین معضلات پنهانی روابط عمومی را به اشتراک گذاشتیم، می توانید برای اطمینان از جلوگیری از آنها قدم بردارید.

۱۹ آگوست ۲۰۱۹
  منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد