درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39673صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 26 مرداد 1398 - 22:13
رقابت برای جلب مخاطبان، وارد ابعاد و رسانه‎ های جدیدی شده است
استیون اسپاتز - نویسندگان باید به این نکته توجه کنند: رقابت شما صرفاً به سایر نویسنده‌ها و کتاب‎های حاضر در فضای دیجیتال محدود نمی‌شود. شما در حال رقابت با تلویزیون، رسانه ‎های اجتماعی، بازی‎ها، فیلم‌ها و ... هستید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی دیگر از تغییرات پیش روی صنعت نشر، این ‎چنین است: مخاطبان از طریق رسانه‌های گسترده‌تری به کتاب‌های خود دسترسی پیدا می‌کنند.


رودیگر ویشنبارت که یکی از مشاوران ساکن وین است، اخیراً داده‎ هایی را درباره‎ مدت‌زمان حضور افراد بر روی دستگاه‌های موبایل و سرگرم شدن با آن‎ها منتشر کرده است. یکی از گروه‎های متشکل از کتاب‌خوان‌های سنتی‌تر – نظیر افراد شهرنشین، تحصیل‌کرده و افراد بالای 40 سال – شاهد افزایش «زمان موبایل» خود از روزانه 26 دقیقه در سال 2012 به روزانه بیش از یک ساعت در سال 2017 بودند. نسل جوان‏تر – بیایید آن‌ها را «هزاره‌ای‌های عشق کتاب» بنامیم – روزانه تقریباً 3 ساعت را صرف بهره‌برداری از محتوای داخل گوشی‌های خود می‌کنند.


افزایش زمان تفریح، خبر خوبی است. خبر بد برای ناشران و نویسندگان، مدت‎ زمانی است که مخاطبان بالقوه‌ آن‎‌ها روی گوشی‌های موبایل سپری می‌کنند.


مصرف‌کنندگان، گزینه‎ های سرگرمی بسیار بیشتری را تحت اختیار خودشان دارند و داده‌ها نشان می ‎دهند که گروه‌های مختلف جامعه، کمتر از گذشته برای مطالعه‌ کتاب وقت می‌گذارند.


نویسندگان باید به این نکته توجه کنند: رقابت شما صرفاً به سایر نویسنده‌ها و کتاب‎های حاضر در فضای دیجیتال محدود نمی‌شود. شما در حال رقابت با تلویزیون، رسانه ‎های اجتماعی، بازی‎ها، فیلم‌ها و ... هستید.


ویشنبارت می‌گوید: «دنیای دیجیتال بدین معناست که مخاطب صنعت نشر، بیننده‎ و شنونده و گیمر و طرفدار ویدئو سایر رسانه‌ها هم هست».


هنوز سرمایه و توجه زیادی به پای نویسندگان ریخته می‌شود – درآمد صنعت نشر در سال گذشته، فراتر از 112 میلیارد دلار بود، درحالی‌که صنعت سینما تنها 38 میلیارد دلار درآمد داشت – اما عادات مخاطبان رو به تغییر است. نویسندگان باید خود را آماده کنند تا برای جلب توجه بینندگان مبارزه نمایند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد