درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:58   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39161صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 9 تیر 1398 - 14:25
آینده نگری روابط عمومی درگرو گذار ازنگاه دولتی است
دکتر محمدسلطانی فراستاددانشگاه - آنچه در غرب باعث رشد روابط عمومی ها شده نگاه به بخش خصوصی و نگاه به اینکه اگر یک سازمان و نهادی بخواهد شروع به کار کند و فعالیت خود را گسترش دهد به روابط عمومی ساختاری خود نگاه نمی کند بلکه از ابزارهای بخش خصوصی استفاده می کند. بنابراین نگاه دولت محور و کارمند محوری به روابط عمومی عامل ایستایی آن خواهد بود و محل و مجالی برای اینده نگری نخواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای پیش بینی آینده ی روابط عمومی سازمان ها اگر آنها نگاه فعال و رو به جلو داشته باشند می توانند همراستای پیشرفت های تکنولوژیکی که در حال تجربه ی آن هستیم در بسترهای مختلف آن ابزاری برای رشد و توسعه ی جامعه و کمک کننده باشند، اما اگر با نگاه دیگر که هنوز با سازو کار سنتی با موضوعات مواجه می شود نه تنها کمکی به رشدو توسعه جامعه نمی کند بلکه عامل نگه دارنده و سربار خواهند بود، اگر روابط عمومی ها به خوبی شرایط و ابزارهای نوین را درک کنند و با آن ها هم راستا شوند به خوبی می توانند خودشان بخشی از جامعه در حال رشد و توسعه باشند.


در حال حاضر نگاه قالب دولتی به حوزه روابط عمومی حاکم است در حالی که در حوزه تبلیغات ما شاهد هستیم رشد این بخش در بستر فضای خصوصی در حال شکل گیری و گسترشی روز افزون یافته است و در چنبره ی نگاه دولتی و قوانین نگه داشته نشده و سعی می کند از این موانع عبور کند. در حالی که اکثر روابط عمومی ها دولتی هستند و مجبور هستند خودشان را با سازو کار دولتی منطبق سازند. در شرایطی که ما نیاز به روابط عمومی خصوصی داریم و نیاز به این داریم که روابط عمومی ها بتوانند ساختارشکنی کنند و از دایره ی دولتی بودن خارج شوند.

 

آنچه در غرب باعث رشد روابط عمومی ها شده نگاه به بخش خصوصی و نگاه به اینکه اگر یک سازمان و نهادی بخواهد شروع به کار کند و فعالیت خود را گسترش دهد به روابط عمومی ساختاری خود نگاه نمی کند بلکه از ابزارهای بخش خصوصی استفاده می کند. بنابراین نگاه دولت محور و کارمند محوری به روابط عمومی عامل ایستایی آن خواهد بود و محل و مجالی برای اینده نگری نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد