درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 21:29   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین
  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38651صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:09
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد: روابط عمومی غیرحرفه ای چیزی جز پوچی و نیستی برجای نمی گذارد
مهندس آرش نواب در دیدار کارکنان دفتر روابط عمومی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد، افزود: ارتقاء جایگاه یک سازمان، به تصویر کشیدن عملکرد مجموعه ها و هنر مستندسازی و رسانه ای کردن فعالیت ها، از مهم ترین فعالیت های یک روابط عمومی پویا است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مهندس آرش نواب در دیدار کارکنان دفتر روابط عمومی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد، افزود: ارتقاء جایگاه یک سازمان، به تصویر کشیدن عملکرد مجموعه ها و هنر مستندسازی و رسانه ای کردن فعالیت ها، از مهم ترین فعالیت های یک روابط عمومی پویا است.

به گزارش شارابه نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، وی حذف قبوض کاغذی، الکترونیکی شدن آن و فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق را از اولویت ها دانست و گفت: بدون همکاری روابط عمومی، این دو موضوع مهم به سرانجام ممکن نخواهد رسید.

این مسئول با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای ارتباطی؛ همه افراد را به واسطه بهره گیری از آن یک خبرنگار توصیف و تصریح کرد: یکی از مشکلات مهندسان، ضعف در ارائه گزارش از عملکردها است که روابط عمومی ها می توانند آن را به خوبی ساخته، پرداخته و ارائه کنند.

وی اضافه کرد: یک روابط عمومی پویا، هرآنچه را که نیست، خلق می کند و می سازد و یک روابط عمومی غیرحرفه ای، از آنچه که هست، چیزی جز پوچی و نیستی برجای نمی گذارد.

مهندس نواب با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نباید با یک زاویه به رویدادها نگاه کنند، اظهار کرد: افکارسنجی از مردم و تحلیل نتایج آن می تواند ضمن دریافت نیاز مردم و مطالبات آنان، صنعت برق را برای رسیدن به اهداف خود یاری کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد: سنجش نظرات مردم در خصوص عملکرد رفتاری و ارتباطی مدیران به صورت نامحسوس و سیستمی، باید در شرکت توزیع نیروی برق پیاده سازی شود.

شایان ذکر است پیش از سخنان مدیرعامل، مدیر و کارشناسان دفتر روابط عمومی به بیان عملکرد یکساله خود در حوزه های مختلف پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد